"אל תעשו זום": וונדה איקרדי "התפשטה" והטריפה את העוקבים

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי ש"נעדרה" מהכותרות זמן רב מידי מבחינתה, אשתו של חלוץ פ.ס.ז' החליטה להעלות תמונה ולהוסיף כיתוב ששיגע את הרשת. התגובות, כמובן, לא איחרו להגיע

(גודל טקסט)

האישה הכי פרובוקטיבית בעולם הכדורגל היא ללא ספק וונדה איקרדי, אשתו והסוכנת של חלוצה של פ.ס.ז' מאורו איקרדי, ואם היא לא מופיעה בכותרות יותר מידי זמן, זה כנראה עושה לה לחצים בחזה. אז מה עשתה הארגנטינאית בעלת 12.6 מיליון העוקבים? שיתפה תמונה בעירום חלקי בחשבון האינסטגרם שלה, כמובן לצד כיתוב שהצליח להטריף את הקהל. 

הזוג איקרדי החליט לארוז את הפקלאות ולבלות בחופשה סופר מיוחדת בקנייה שבאפריקה, ולאחר טיול בין המקומיים וביקור בג'ונגלים, הגיעו השניים לאי מדהים שגרם להם להרגיש בגן עדן. כזכור, לפני שמונה חודשים התפוצצה פרשיית הבגידה בין השניים, אז תפסה וונדה את הכדורגלן שלה בוגד בה עם השחקנית צ'יינה סוארס וחוללה סערה בכל העולם עם חשיפת הפרטים, הסרטונים ששיתפה אצלה בחשבון, הראיונות בהם לא חסכה בפרטים ואילו בחודשיים האחרונים- היה שקט בגזרתה.

זו בדיוק הסיבה שוונדה בת ה-35 החליטה שזה הזמן להוריד את החלק העליון ולהצטלם כשהיא שוכבת על הבטן עם חוטיני בשקיעה, ממתינה לקבל מסאז' ולהוסיף את הכיתוב: "אל תעשו זום".  כמובן שאלפי התגובות מתייחסות למילותיה, בדיוק כפי שרצתה: "אופס וונדה, עשיתי!", "איך אפשר לבקש לא לעשות זום? ראית איך את נראית?", "אולי תסתובבי ונראה את הפרונט?", , אלו רק דוגמאות על קצה המזלג מהעוקבים שנדלקו מהטיזינג שעשתה אשת הכדורגלן ברשת החברתית. עד לסערה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי