מכבש לחצים: האוהדים מטריפים את ערן זהבי לחתום‎‎

ערן זהבי
ערן זהבי | Soccrates Images / Contributor

גרמו לו להשתכנע? אחרי הדיווחים שהישראלי אמר "כן" וצפוי לחתום, המנהל המקצועי ביקש לא להפסיק, כוכב כדורגל בעל שיעור קומה הצטרף למאמצים וכל פוסט של הישראלי ומשפחתו זוכה לאלפי תגובות

(גודל טקסט)

לא מעט אנשים כוססים ציפורניים לקראת החלטתו של ערן זהבי, שמתקרב מאוד לבואטפוגו ועל פי הדיווחים קיבל מהמועדון טיוטת חוזה, השיב בחיוב וצפוי לחתום לשנתיים. בינתיים, אוהדי הקבוצה הברזילאית מציפים את חשבון האינסטגרם של החלוץ הישראלי וזאת לאחר שהמנהל המקצועי של המועדון קרא לאוהדים להפעיל עליו לחץ להצטרף, כאשר גם אחיו אבי ואשתו שי מקבלים מבול של הודעות ותגובות הקוראות להם להגיע לארץ הסמבה.

זהבי, שהוא כידוע הכדורגלן הישראלי בעל מספר העוקבים הגדול ביותר באינסטגרם, זוכה בכל פוסט שהוא משתף לאלפי תגובות מאוהדי בוטאפוגו שעושים ככל שביכולתם כדי ללחוץ אותו לחתום בקבוצה. ולא רק הם, אפילו כוכב הכדורגל הברזילאי, אלשנדרה פאטו, ניסה אף הוא לדרבן את זהבי להגיע לברזיל כשהגיב לו על תמונתו האחרונה וכתב: "קדימה אח שלי" לצד דגל של מולדתו. השניים כזכור שיחקו בליגה הסינית בין 2017-2019, אז זהבי כיכב במדיה של גוואנגז'ו ר.פ והחלוץ הברזילאי בטיאנג'ין ולכן הישראלי לא נשאר אדיש, החזיר לו לב וכתב: "אח שלי". 

אם המקרה הזה מעלה בכם תחושה של דז'ה וו, אתם לא טועים – לפני שנתיים האופציה להגיע לפנרבחצ'ה עמדה חזק על הפרק והאוהדים הטורקים לא הרפו. אוהדי פנר הגיבו, שיתפו והעלו חזק את מספר העוקבים של זהבי שבדיוק סיים לשבור שיאים בליגה הסינית והצליח "לשגע" אותם עם תמונות שלו משדה התעופה בטורקיה. כעת, הוא מוכיח שהוא מאסטר בשמירה על עמימות ומצליח פעם נוספת להטריף את האוהדים.

לאחרונה המריא החלוץ הישראלי לדובאי והעלה סטורי מהמטוס. בברזיל השתגעו וברשתות החברתיות כבר היו בטוחים בדרך למדינה מדרום אמריקה והחלו לבדוק על טיסות אפשריות ונחיתה בריו דה ז'ניירו. בינתיים, זהבי כבר חזר לישראל וכולם ממשיכים לחכות למוצא פיו.

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי