עם כמה בנות הוא יוצא במקביל? הכירו את החדשה של אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

מאמן הכדורגל, שמקפיד לחיות את חייו כפי שהוא רואה לנכון, החל לבלות עם הדוגמנית מריה נקרסוב והסביר למדור: "כנראה יש משהו מיוחד מאוד שגורם לבנות לרצות את הקשר איתי יותר מכל קשר אחר"

(גודל טקסט)

מאז שכיכב בפריים טיים בשנה שעברה ב"הישרדות vip", אוהד בוזגלו הפך להיות אחד האנשים שכיף לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות. מאמן הכדורגל דואג לייצר תוכן,,להשיב לשאלות 147 אלף העוקבים שלו ובעיקר לחיות את החיים איך שהוא רוצה, מבלי לדפוק חשבון לאף אחד. כזכור, בוזגלו צמוד לאלכסה סוטניקובה, אך הבהיר הרבה יותר מפעם אחת שהם אינם בני זוג, אלא ידידים קרובים שנהנים אחד מהשנייה, ושאלכסה מודעת לאורח החיים הפוליגני שלו ומקבלת אותו בהבנה. 

החדשה של בוזגלו?
החדשה של בוזגלו? | מסך, אינסטגרם

והנה, קיץ 2022 הגיע ואיתו גם בחורה חדשה בחייו של הרווק ההולל בן ה-40 ש"חי את החלום". אם גם אתם נמנים בין עוקביו של כדורגלן העבר באינסטגרם, ודאי שמתם לב שהוא מבלה לאחרונה לא מעט עם בחורה חדשה שהכיר לא מזמן וקוראים לה מריה נקרסוב. המדור הסקרן מיהר ופנה לבוזגלו על מנת לשמוע פרטים על איך הכירו: "הכרנו באינסטגרם, מריה מהקריות, יפייפיה אמיתית. דוגמנית וסייעת שיניים, בחורה מהממת", סיפר כוכב ה'בוזגלוס'.

השניים בילו את סוף השבוע האחרון בעיר הנופש של ישראל, אילת, ועדיין חוגגים שם, כשהדוגמנית בת ה-23 היא לא היחידה שמבלה לצד בוזגלו כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות. השאלה המסקרנת ביותר היא איך הוא מצליח לשלב בין אלכסה, מריה וכל השאר. האח הבכור למשפחת הכדורגל הסביר: "זה מסתדר מעולה. אני אמיתי, מכבד וכנה עם כולן וברגע שזה קורה כנראה יש משהו מיוחד מאוד שגורם לבנות לרצות את הקשר איתי יותר מכל קשר אחר". ובזמן שהוא נהנה מהחיים, גם האקסית המיתולוגית שלו ואם ילדיו, פאני בוזגלו, מבלה אף היא באילת וחוגגת את חיי הרווקות.

"חי את החלום". אוהד בוזגלו
"חי את החלום". אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מריה נקרסוב - מככבת בסטורי של בוזגלו
מריה נקרסוב – מככבת בסטורי של בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי