כל כך מהר? "ג'רארד פיקה בזוגיות חדשה"

עדיין פגועה ממנו. שאקירה | אימג'בנק GettyImages, Rodolfo Molina

זמן קצר לאחר הפרידה משאקירה, הכתב הספרדי ג'ורדי מרטין חשף שבלם ברצלונה נצפה מבלה עם אלמונית מספר פעמים במועדון לילה: "אנשים ראו אותם מאחורי הווילון". וגם: המסיבות האסורות

(גודל טקסט)

אחרי הפרידה המתוקשרת, ג'רארד פיקה ושאקירה ממשיכים "לככב" במדורי הרכילות בעולם. הפעם היה זה תורו של הכתב הספרדי ג'ורדי מרטין, שסיפר בתוכנית אירוח על אורח חייו הפרוע של בלם ברצלונה ובנוסף טען כי מישהי חדשה כבר נכנסה לחייו.

"פיקה מבלה במועדונים כמעט כל ערב ולאחרונה הוא יוצא בעיקר עם ריקי פוץ' הצעיר, חברו לקבוצה, שהפך להיות הפרטנר החביב עליו. הם מבלים עד השעות הקטנות", סיפר מרטין והתייחס גם לסכומים שמבזבז פיקה: "המינימום זה 2,000 יורו בערב, אבל זה יכול להגיע גם ל-10,000. לנו זה נראה המון, אבל עבורו ובהתאם לרמת השכר שלו, מדובר בסכומים לא רציניים".

העיתונאי המשיך וחשף כי ייתכן שפיקה כבר נמצא במערכת יחסים חדשה: "הוא נצפה חוגג לא אחת עם בחורה במועדון הלילה לה טרוויזה בעיר. בפעם האחרונה שהיה שם, הוא הגיע במונית ונכנס למועדון מדלת צדדית כדי שלא יראו אותו. הוא בילה עם אותה אלמונית בחדר פרטי, אנשים ראו אותם מאחורי הווילון האדום, אני חושב שזו בת הזוג החדשה שלו".

המשפיענית לוצ'יאנה גושמר סיפרה גם היא על "המסיבות האסורות של שחקני ברצלונה" וטענה שקרו בהן דברים שהיו מרעידים את מדורי הרכילות לו היו מתפרסמים: "לא נתנו להם לקחת טלפונים ניידים לאותן מסיבות, כי היו הרבה שחקנים שלא היו נאמנים לנשים שלהם. שחקנים בילו עם דוגמניות בזמן שהם בכלל נשואים, כולל פיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי