ליגת העל, אני באה: הכירו את זוגתו של שחקן הרכש הנוצץ

רווין ואן רוסום
רווין ואן רוסום | מסך, אינסטגרם

הם ביחד כבר 11 שנים וטבעת עדיין לא נשלפה, לכלב שלהם יש חשבון אינסטגרם והם סופר מתרגשים לקראת ההגעה לישראל. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם הזוג המתוק שהולך לכבוש את ארץ הקודש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החתימה את יוריס ואן אובריים, הולנדי בן 28, שלא יירשם כזר בקבוצה של ולדימיר איביץ' מאחר והוא בן לאם שהיתה כבר אזרחית ישראלית (עד שהיגרה להולנד). העובדה הזאת תאפשר לצהובים לשמור על הזרים החשובים שלהם בעמדות אחרות במגרש ולצרף אחרים, והקשר מצידו ימשיך לשמור על האהבה שלו מחוץ לכר הדשא, בת הזוג שלו, רווין ואן רוסום.

גם היא הולנדית, ילידת אמסטרדם בדיוק כמו הכדורגלן שלה, אותו היא מלווה מדצמבר 2011 (!), כבר כמעט 11 שנים. השניים הכירו כשהיו בשנה האחרונה בתיכון ומאז הספיקו לעבור לפחות חמש קבוצות וביקרו בעשרות מדינות בעולם יחד כחובבי טיולים מושבעים. רווין הצהירה בפני העוקבים שלה באינסטגרם שהכדורגלן ההולנדי הוא "האדם האהוב עליה בעולם" ועושה רושם שהיא נרגשת במיוחד לקראת הדרך החדשה שלו בצהוב כחול לאחר שסיכמה את התחושות בשיתוף פוסט קבלת הפנים של בן הזוג שלה וכתבה: "כן, כן, כן!" 

רגע לפני החתימה בליגה הישראלית, אשת הכדורגלן בילתה בשבוע שעבר עם בן הזוג שלה בחתונה של החבר הטוב והקולגה לשעבר וינסנט ג'נסן, ואנחנו במדור תוהים איך אחרי למעלה מעשור יחד, הזוג ההולנדי היפה עדיין לא נשוי? נקווה שכמו זוגות אחרים שהגיעו למכבי והתארסו בישראל דוגמאת פדרארג ראיקוביץ' ואנה שלו, גם כאן נזכה להצעה בכחול לבן. בינתיים, הם נהנים להיות "ההורים" של אוטלי, הגולדן דודל שלהם, שאפילו מחזיק בחשבון אינסטגרם משל עצמו. אנחנו כמובן נעקוב מקרוב ביציעי בלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי