באמצע הרחוב: ג'רארד פיקה ושאקירה הדהימו את העוברים ושבים

ג'רארד פיקה, שאקירה
ג'רארד פיקה, שאקירה | Alex Pantling / Staff

הכביסה המלולכלת ממשיכה לצאת לאחר הפרידה. הפעם, עיתונאית ספרדייה טענה כי הזמרת נאלצה לבטל מסע הופעות בשל עימות קולני עם הבלם, שלדבריה ניהל מערכת יחסים מקבילה עם בחורה מפורסמת

(גודל טקסט)

אנחנו מקווים שאתם מוכנים לפרק נוסף בטלנובלה "פיקה ושאקירה- הפרידה", אך במקרה הזה נראה כי אין סוף טוב והחדשות ששטפו את מדורי הרכילות בספרד הרעידו את עולמם של רבים. על פי העיתונאית סילביה טאולס, הזוגיות של שחקנה של ברצלונה והזמרת הענקית עלו על שרטון כבר ב-2017. הספרדייה סיפרה שחיי הנישואים של שאקירה ופיקה ספגו מספר מהלומות רבות במהלך השנים האחרונות והשניים חוו משברים קשים ולא הפסיקו לריב בעיקר בגלל חוסר נאמנות זה לזו.

העיתונאית אף חשפה פרט מרעיש בתוכנית 'Salavame', שם התראיינה וסיפרה שהקולומביאנית, אמא לשניים, הייתה צורחת ומתווכחת עם בעלה באמצע הרחוב. "הם רבו באמצע הרחוב בפני כולם, שאקירה איבדה את הקול בגלל ויכוח עם פיקה ונאלצה לבטל מסע הופעות". כמו כן, טאולס התייחסה גם לדיווחים כי בלמה של ברצלונה חוגג עם דוגמנית מוכרת ולא הייתה מופתעת כלל: "העובדה שפיקה מפורסם בסצנת חיי הלילה של ברצלונה, מגיעה עוד מפעם, זה התחיל לפני מספר שנים".

העיתונאית הוותיקה סיימה את הראיון בכך שחשפה דבר נוסף על הספרדי, כשטענה שיש בידיה הוכחות לכך שפיקה יצא עם זמרת ספרדייה מוכרת במהלך הזוגיות שלו ושל שאקירה. עם כל הבלאגן הזה, לפחות מנהלי הרשתות החברתיות של השניים יכולים להיות מרוצים מאחר ומיליוני העוקבים שלהם רק עולים ועולים מאז הודיע הזוג על פרידה בתום 12 שנות זוגיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי