שיכור ועטוף במגבת: כוכב הכדורגל נצפה עם אלמונית במועדון לילה

מועדון לילה, אילוסטרציה
מועדון לילה, אילוסטרציה | Flashpop

אחרי שהכדורגלן הצהיר כי נמאס לו מהשטויות והוא רוצה להתחתן ולשים מאחוריו את השערוריות, הוא נתפס מבלה עם מישהי שהיא לא בת הזוג שלו במהלך חופשה פרועה ב"עיר החטאים". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

"דיבורים כמו חול ואין מה לאכול", משפט שמתאר בצורה מדויקת את ההתנהלות של כוכב מנצ'סטר סיטי, ג'ק גריליש, שהצהיר אחרי הזכייה באליפות כי הוא מאס בבלאגנים ורוצה להתחתן עם זוגתו, סאשה אטווד. בפועל, החגיגות המוגזמות שלו בלאס וגאס בימים אלו מראות שהוא חזר לסורו ורחוק מלהתחייב לאהבת נעוריו. בפעם המי יודע כמה כבר השנה, האס של נבחרת אנגליה נצפה עוזב מועדון במהלך החופשה שלו עם ברונטית יפייפיה אחרי עוד לילה סוער ופרוע. 

גריליש וחבריו מבלים בעיר החטאים וישנים במלון ה'אנקור' בסוויטהשעולה 5,000 יורו ללילה. הם מפזרים מזומנים בלי סוף ובעיקר שותים את האלכוהול הכי משובח שיכול להיות, ובכמויות. אמש בילה גריליש עד 3 וחצי לפנות בוקר במועדון ונצפה שם צמוד לבחורה שהיא איננה סאשה שלו. "נראה שהם מאד נהנו מהחברה אחד של השניה. בכלל, ראיתי במהלך כל השהות שלי שם שיש הרבה נשים שמכרכרות סביבו ומחפשות את תשומת הלב שלו" סיפר מקור ל"סאן"' הבריטי. 

בבוקר שאחרי, גריליש והחברים רכשו אלכוהול בשווי 3,070 יורו, וחגגו במסיבת בריכה של המלון ולאחר מכן הסתובב הכדורגלן שיכור במלון עם מגבת שמכסה את גופו. רק נזכיר שבשנה האחרונה תסבוכת האוהבים של קש סיטי, לא ירדה מהכותרות לאחר ששמו נקשר עם שלוש נשים שונות איתן לכאורה בגד בבת הזוג שלו. הכדורגלן בן ה-26 יצא עם שתי כוכבות ריאליטי ודוגמנית נוספת, בזמן שאהובת נעוריו העיפה אותו מכל המדרגות לאחר שגילתה שבגד בה. בחודש פברואר האחרון היא החליטה שוב לסלוח לו ולשים מאחוריהם את כל פרשות "הבגידה" שלו ולהמשיך לנהל יחד זוגיות פוטוגנית. מה יהיה, ג'ק?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי