רמז לאוהדי מכבי תל אביב? ערן זהבי שוב הטריף את העוקבים

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן | GettyImages, ANP

בזמן שהמתח סביב היעד הבא שלו הולך וגובר, החלוץ העלה סרטון שהקפיץ את הקהל הצהוב. וגם: מתי צולם הווידאו שרץ אתמול ברשת ועורר הדים? לירון שרון עם הפרטים המלאים מהחופשה המטורפת ביוון

(גודל טקסט)

בזמן שהמתח סביב היעד הבא של ערן זהבי גובר מיום ליום, הלגיונר מספר 1 של ישראל מנצל כל רגע בפגרה שלו ומבלה עם אשתו שי בחופשה מפנקת במיקונוס. ביום חמישי הגיע הזוג במטוס פרטי ליוון ומאז כולנו נחשפנו לשלל סטוריז ותמונות מכל החוויות של השניים, כשמי שלא מפסיקים לחפש רמזים בנוגע להגעתו לקבוצה הם אוהדי מכבי תל אביב. הבוקר, זהבי הצליח להטריף אותם כששיתף תמונה מאימון מדרגות קשוח שביצע בחולצה צהובה ומכנסיים כחולים. 

מתאמן עם מכנס כחול וחולצה צהובה. ערן זהבי
מתאמן עם מכנס כחול וחולצה צהובה. ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

בנוסף לווידאו שהעלה וגרם לאוהדים לתקווה, אתמול הופץ סרטון בו הוא ושי רוקדים במטוס הפרטי לצלילי השיר "רקדי". למי מכם שלא חי בישראל, זהו שיר האוהדים של ערן במכבי ת"א, כשמי ששינו את המילים לשיר של השחקן בימיו בצהוב הם חבריו הקרובים לירן וצחי. האוהדים הצהובים חשבו שמדובר בטיסה חזרה ממיקונוס לישראל, מה שמצביע אולי על חזרתו למועדון התל אביבי, אך מדובר בוידאו שצולם בטיסה ליוון בשבוע שעבר. כן, זהבי עדיין מתפנן בשמש של יוון.

בצבעי מכבי ת"א. רמז או סתם במקרה?
בצבעי מכבי ת"א. רמז או סתם במקרה? | מסך, אינסטגרם

למרות שהזוג הנוצץ נהנה מחופשה, ערן ושי פוקדים את חדר הכושר מידי יום, לא משנה כמה אלכוהול וריקודים יגיעו בהמשך – את הבוקר הם פותחים באימון כיאה למקצוענים. כפי שבטח ראיתם באינסטגרם, הזהביים שכרו וילה יפייפיה הצופה על הנוף של האי האקסקלוסיבי ואיתם נהנים בין היתר גם אבי ושני זהבי, אחיו וגיסתו של הכדורגלן, החברים הטובים והנשואים הטריים, ירדן ואלי דסה, החברים הקרובים מ"פריפרייה אימפריה" מעצבת השמלות אוריה עזרן ובעלה חיים נחום, החברים מהקדנציה בסין שרונה ורועי בן שושן, חברי הילדות אלון ברג'יל וקרן בינימין והחברים שבאו כל הדרך מלוס אנגל'ס הרחוקה. בקיצור, שמח במיקונוס ויש אלפים שמתפללים שגם יהיה שמח בתל אביב ממש בקרוב. 

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי