אנגליה בטירוף מזוגתו של הרכש המיועד של מנצ'סטר יונייטד

מורי לופז בניטז | צילום: אינסטגרם

"הריבועים שלה בבטן משאירים אבק לכריסטיאנו רונאלדו": העיתונים בממלכה לא נרגעים מאשת השחקן, שעשוי להצטרף לשדים האדומים עוד הקיץ. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הזוג הלוהט

(גודל טקסט)

ליסנדרו מרטינס, קשר מועדון הפאר ההולנדי אייאקס, צפוי לעשות הקיץ את המעבר הגדול למנצ'סטר יונייטד. בינתיים, הארגנטינאי תופס את הכותרות כמעט בכל מקום, ובאנגליה כבר התחילו להשתגע מבת הזוג שלו. הכדורגלן בן ה-24 עשוי להצטרף לפרמייר ליג, ויחד איתו החברה הלוהטת שלו- מורי לופז בניטז. השניים יוצאים יחד כבר עשור (!), ובעצם מאז שהיו בני 14 הם מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד.

למורי יש קהל של עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, והיא מעדכנת את העוקבים שלה במערכת היחסים עם הבועט שלה באופן קבוע מדי יום. השניים בילו את חופשת הקיץ בדובאי, שם קבעו העוקבים שיש לה "ריבועים בבטן שיכולים להשאיר אבק לכריסטיאנו רונאלדו", אשר עשוי להיות חברו העתידי לקבוצה של מרטינז. למרות ההתעניינות מהשדים האדומים, בארסנל גם הביעו רצון רב להחתים את הארגנטינאי והגישו לו הצעה, כאשר כל הסימנים מצביעים על כך שיש סיכוי גדול שיגיע הקיץ לאנגליה.

אשת הכדורגלן, דוגמנית ורקדנית לשעבר, במקור בכלל מברזיל- וכבר שנים שלא מצליחה להגיע לקרנבל בריו דה ז'נרו בשל הקריירה של בן הזוג שלה. כושר בשבילה הוא "דרך חיים" כפי שהיא תיארה לא פעם בפני קהל העוקבים שלה, וזו הסיבה לריבועים המטורפים שיש לה בבטן שהיא מאד מקווה שתצליח לשמר גם אחרי לידות. בינתיים, היא מכינה את עצמה עם חמישה אחיינים ועם הכלב המשותף שלה ושל מרטינז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי