החליטה לנקום בפיקה והדליפה את התמונה שלו לתקשורת: "מי אתה, יא לוזר!"

פיקה לצד האלמונית
פיקה לצד האלמונית | מסך, אינסטגרם

בלם ברצלונה ממשיך "לככב" בכותרות מהסיבות הלא נכונות. אחרי שסירב להצטלם עם בנה של מגישת טלוויזיה מוכרת, זו יצאה במתקפה חריפה ("הקארמה עוד תנשוך אותך") ופירסמה תיעוד שלו לצד אלמונית

(גודל טקסט)

מהרגע שג'רארד פיקה ושאקירה הודיעו כי הם מתגרשים, הכדורגלן בן ה-35 הפך לאדם המעניין ביותר בספרד. פיקה לא יורד מהכותרות והבוקר (רביעי) דווקא באנגליה פורסמה תמונה שלו עם הבלונדינית המסתורית החדשה בחייו, כאשר מה שלא פחות מעניין הוא הסיפור המצער מאחורי איך הגיעה התמונה ל"סאן". אשת עסקים ומנחה, כוכבת ענקית בשבדיה בשם קתרין זיטומיירסקה, קראה לאבא לשניים "לוזר" וטענה בתוקף ש"התהילה עלתה לו לראש" כשהחליטה לפרסם את התיעוד.

פיקה צולם באירוע שהתקיים בשטוקהולם בסוף השבוע האחרון, במסיבת אפטר של אירוע שנקרא "מוחות מבריקים", אליו הבלם הגיע כמנכ"ל של הברנד שלו, חברת Kosmos, מלווה בבלונדה שעדיין לא עלו בספרד על זהותה. קתרין, שפירסמה את התמונה הבלעדית תייגה את פיקה וכתבה תחתיה: "אתה לוזר. בטוח רוב הבנות במסיבה הזאת רוצות לז*** אותך. ראיתי אותך וישר חשבתי על הבן שלי! ביקשתי ממך יפה להגיד שלום ואמרת "לא". מי אתה בכלל? בחור שיודע להקפיץ כדור? עצוב שהתהילה עלתה לך לראש, זה פאתטי. אתה סתם בחור עם כדור ואתה יודע מה? הקארמה תנשך אותך חזרה". 

פיקה לצד האלמונית
פיקה לצד האלמונית | מסך, אינסטגרם

המנחה סיפרה לעיתונאית הספרדייה לורנה ווסקאס מדוע החליטה לפרסם את התמונה ולכתוב פוסט כזה חריף: "ניגשתי אליו וביקשתי ממנו אם הוא יכול בבקשה להגיד שלום לבן שלי והוא ענה שלא. הייתי בשוק, ממש הופתעתי מהתשובה אז ביקשתי פעם נוספת והוא שוב סירב. הוא לא היה גס רוח אלא פשוט שחצן. אני מניחה שזה בגלל שהוא כדורגלן כזה מפורסם. אחר כך פשוט צילמתי את התמונה ושיתפתי אצלי בחשבון האינסטגרם", הודתה השבדית שהצעד שעשתה הגיע למעשה כנקמה.

אגב, זהותה של הבלונדינית המסתורית שבילצה לצד פיקה עדיין לא נחשפה, אך בספרד בטוחים ששחקנה של בארסה צמוד אליה חזק מהרגע שהוא והזמרת הקולומביאנית, שאקירה, הודיעו שנם נפרדים לאחר 11 שנים.

ג'רארד פיקה, שאקירה
ג'רארד פיקה, שאקירה | Alex Pantling / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי