טוויסט בעלילה: אשתו של אלירן עטר יוצאת לדרך חדשה‎‎

אלירן ועדי עטר | צילום: אינסטגרם

לאחר שנים שליוותה אותו בצמרת הכדורגל הישראלי, עדי עטר, בת הזוג של חלוץ בני יהודה, עוברת לקדמת הבמה- ועושה זאת בצורה הכי מסקרנת שיש. לירון שרון עם הפרטים המלאים על ההפתעה הנעימה של הקיץ

(גודל טקסט)

התרגלנו לראות אותה בולטת בעולם הקוסמטיקה בשנים האחרונות, אבל עדי עטר, אשתו של חלוצה של בני יהודה אלירן עטר, החליטה לשנות כיוון ולהקשיב היטב ללב שלה. אשת הכדורגלן שמלווה את עטר במהלך הקריירה שלו ועברה איתו את הקדנציות במכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ועד לרגע זה, בקרוב תפתח סטודיו לאימוני כושר במרכז. בימים אלו היא מלווה נשים ועוזרת להן לשנות הרגלי אכילה לאורח חיים בריא יותר. אם גם אתם נשארתם המומים למראה הריבועים שלה בבטן שהם חלומם של כל אישה וגבר, הנה הסיבה לכך.

כשהסטודיו ייפתח, גברת עטר מתכננת לשלב את האימונים האישיים בנוסף לליווי התזונתי ולשינוי הרגלי אכילה נכונה, הודות להדרכות שלוקחת בנושא התזונה בכדי להדריך אנשים בריאים לאכול נכון. עדי שיתפה את המדור בהחלטה לעזוב את עולם הקוסמטיקה ולעשות הסבה לעולם הספורט, אותו היא מכירה ואוהבת מקרוב: "לאט לאט ירדתי בעבודה בתור קוסמטיקאית, והתמקדתי במה שאני עושה כל החיים. אני רוקדת מגיל 5 ועושה ספורט כל חיי. חיכיתי שהילדים יגדלו קצת, שיהיה לי יותר קל להתמקד ולהשקיע במה שאני אוהבת. האמת שגם הקורונה וכל הסגרים פגעו לי בעסק, הילדים היו קטנים והיה מאוד קשה להתמיד, אז ככה פשוט הורדתי הילוך עד שהחלטתי שהגיע הזמן להשקיע גם בעצמי ולפנות לעצמי זמן".

בזמן שהיא לקחה את ההחלטה לשנות כיוון בקריירה, היה גם מי שדאג לפרגן ולדחוף אותה לכך. כמובן שמדובר בחצי השני שלה, שהוא בעצמו שועל ותיק בעולם העסקים: "האמת, אלירן הוא זה שדחף אותי. לא חשבתי להתמקד בזה ולקחת את זה בתור מקצוע, אבל הוא כל כך מאמין בי וכל כך בטוח שאני אצליח, שהוא החליט בשבילי. תמיד אהבתי את עולם הכושר והתזונה וזה חלק בלתי נפרד ממני. אני מרגישה שהתקופה של הקורונה התישה את כל העסקים, ובמיוחד כשיש לך ילדים קטנים את כל הזמן מתחילה מאפס. בשבילי הילדים הם במקום הראשון, אבל עכשיו כשהם גדלו, בנוסף לכך שאלירן הכי מפרגן לי והכי תומך בי, ואומר לי תעשי מה שצריך, יש לך את כל העזרה ממני- אז הלכתי על זה בכל הכוח". אז הגיע הזמן שתעשו לה עוקב ותתעדכנו בכל הטיפים השווים של עדי עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי