קובי פרץ הגיע להרים: החתונה שהעיפה לשמיים את שחקני ליגת העל

אודין סאסי ולירן רוטמן | אינסטגרם

יוסי בניון הגיע לכבד, גם למכבי חיפה הייתה נציגות: השחקן שעזב את בית"ר נשא לאישה את בחירת ליבו - ויוסי אבוקסיס בלט בהיעדרו. לירון שרון עם הפרטים מהאירוע הנוצץ

(גודל טקסט)

על רקע תחושת אי הוודאות בנוגע לעתידה של בית"ר ירושלים, אמש (רביעי) הגיעה נציגות גבוהה מהמועדון לשמח חתן וכלה בחתונה של לירן רוטמן, הקשר שעזב את הקבוצה מהבירה לטובת מכבי נתניה, שנישא לבחירת ליבו אודין סאסי באולמי ה"דסטינו" הסמוכים לירושלים. הזוג המאושר התחתן באירוע סופר מושקע ונוצץ, כשכל פרט נבחר בקפידה ונקודת השיא של הערב הייתה הופעה של הזמר קובי פרץ שהרקיד את מאות האנשים שהגיעו לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.

מבין שחקני בית"ר, נתניה והפועל חדרה, בלטו בעיקר: איתמר ניצן שהספיק גם הוא לחתום במכבי נתניה ואשתו רותם שנראתה מיליון דולר רק שבועיים אחרי לידת בנם השני, אוראל דגני ואשתו בר ההריונית היפה, אופיר קריאף שהגיע סולו והנכס הגדול ביותר של בית"ר העונה – ירדן שועה שהיה צמוד לרומי שלו. גם למכבי חיפה הייתה נציגות יפה שלא עזבה את רחבת הריקודים, בדמות אילנה ודולב חזיזה, ואפילו עידן ורד הספיק להגיע לכבד רגע אחרי שחזר מארצות הברית, שם בילה את חופשת הקיץ שלו בפגרה.

עוד נצפו מרימים לקשר: יוסי ומירית בניון, יובל נעים, ומי שבלטו בהיעדרם היו אלי אוחנה ומאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס, שכאמור עסוק בבניית הקבוצה ובצירוף שחקנים חדשים עד שייצאו למחנה האימונים באותו המתקן בו התאמנו בשנה שעברה באוסטריה, בחודש הבא. את הנהלת בית"ר ייצג דובר המועדון אסף יוסף נחום. את ליל הכלולות שלהם בילו אודין והבועט שלה במלון "כרמים", ואילו שחקניה של הקבוצה מהבירה לא ינוחו גם הערב, כאשר יהיה זה תורו של אורן ביטון להתחתן עם שירז זוגתו, אחרי שסיים גם הוא את הקדנציה שלו בשחור-צהוב.

שיהיה במזל. הבעל והאישה הטריים | לירון שרון
נציגות גם למכבי חיפה. דולב ואילנה חזיזה | אינסטגרם
גם הוא כבר עבר לנתניה. ניצן עם אשתו רותם | אינסטגרם
קובי פרץ הרים ללירן רוטמן ואודין סאסי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי