לא רצתה להתחתן: דוגמנית העל נפרדה מהכוכב הענק

קנדל ג'נר | צילום: אינסטגרם

לאחר שנתיים של זוגיות פוטוגנית תחת אור הזרקורים, השניים הפרידו כוחות כי הדוגמנית המפורסמת לא רצתה להתמסד. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הפרשה הלוהטת

(גודל טקסט)

משפחת קרדשיאן, המשפחה הכי מפורסמת והכי עשירה בארצות הברית, אולי בעולם, נמצאת חזק תחת אור הזרקורים כבר כמעט שני עשורים. שלל גברים מפורסמים יצאו עם שש הנשים היפות של המשפחה, כאשר אחת מהן מסרבת לצאת עם גבר שאינו ספורטאי מקצועי, בדגש על כדורסלן מה-NBA. קנדל ג'נר, הדוגמנית הבינלאומית הלוהטת ואחותם הצעירה של קים, קורטני וקלואי קרדשיאן, נפרדה מבן הזוג שלה, דווין בוקר, אחרי כמעט שנתיים של זוגיות.

הסיבה: הוא רצה להתחתן, והיא לא. כוכב העל בן ה-25 של פיניקס סאנס, יליד מישיגן, התאהב בדוגמנית ילידת לוס אנג'לס בת ה-26, ועד לפני רגע הם היו בלתי נפרדים. בחודש האחרון, 244 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שמו לב שהם לא מפרסמים שום תמונה או סרטון יחדיו, ושמועות על פרידה אפשרית החלו לזרום. "הפרידה התרחשה כשהשניים היו ב"שבילים נפרדים". קנדל מרגישה שהם כבר תקופה נמצאים בדרכים נפרדות. הוא רצה להתמסד והיא עדיין לא", סיפר מקור לאתר "בידור הערב"  האמריקאי.

קנדל החליטה לסיים את הקשר ואמרה לכדורסלן שלה להתראות, כאשר הוא ממש לא היה הראשון שלה. לפניו היו לה עוד שני חברים כדורסלנים- בן סימונס וקייל קוזמה, כך שנראה שהטעם שלה מאוד ספציפי ונראה לנו שאנחנו יודעים מה יהיה העיסוק של בן הזוג הבא שלה. רק כדאי לה לקחת בחשבון את הניסיון הקודם של אחותה עם כדורסלנים מפורסמים מה- NBA. קלואי קרדשיאן, שהייתה נשואה ללאמר אודום שהתמכר לסמים ובעקבות כך התגרשו, ואחריו הייתה צמודה לטריסטן תומפסון, הקנדי של שיקאגו בולס שבגד בה פעמיים למרות שהביאו יחד ילד לעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי