אופס: טיבו קורטואה ומישל גרציג לא רצו שהתמונה הזו תצא החוצה

מישל גרציג וטיבו קורטואה | צילום: אינסטגרם

אחרי הביקור בישראל, השוער והדוגמנית קורעים את איביזה ומי שלא מורידים מהם את העיניים הם צלמי הפפארצי שתפסו אותם בפוזה לוהטת

(גודל טקסט)

אחרי שסיים את העונה בהצטיינות והביא לריאל מרדיד את גביע האלופות, נראה שהקיץ של טיבו קורטואה לא פחות ממושלם. אחרי הביקור המרגש שלו והראשון שלו בישראל עם בת הזוג הדוגמנית מישל גרציג, שכלל בין השאר שלל מסעדות ומועדונים בתל אביב וטיול לאילת לפגוש את הוריה של הישראלית שלו, כעת השניים נתפסו בפוזה לוהטת על יאכטה באיביזה.

צפו בגלריית התמונות המלאה

הזוג המאורס המשיך את הטיול ומארץ הקודש נחת באיביזה, שם כזכור הם גם התאהבו בחודש יולי שעבר. הפעם, השניים קרעו את האי ובין השאר נהנו גם מהופעה של הזמרת הברזילאית הענקית, אניטה. מישל וטיבו נראו סופר מאוהבים ביום שלמחרת, כשצלמי הפפרצי תפסו אותם מחובקים בנשיקה לוהטת על סיפונה של היאכטה המפוארת. אשת הכדורגלן אף נתפסה מתקלחת כשהיא והשוער שלה לבושים בבגדי ים מהקולקציה של bananhot, מותג בגדי הים של לא אחרת מנטע אלחמיסטר. 

באירופה משתגעים אחרי סיפור האהבה של הישראלית והבלגי שהתארסו בתחילת החודש, כאשר גם אז זה קרה על יאכטה בתחילת חופשת בפגרה הנוכחית. אחרי פחות משנה ביחד, הבין קורטואה שהוא זכה גם הרבה מעבר לתארים הנחשקים של ליגת האלופות ולה ליגה, והחליט למסד את הקשר עם השגרירה היפייפיה שלנו. כזכור, השניים הכירו אחרי ששוערה של ריאל שלח לה הודעה באינסטגרם, כתב שהיא "מתוקה" וכך החל סיפור האהבה שמטריף את מדורכי הרכילות בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי