זוגתו של כוכב הכדורגל צרחה עליו מול כולם: "אתה חושב שאני מטומטמת?"

רבקה קוק
רבקה קוק | מסך, אינסטגרם

סצנה מביכה: אם ילדיו של השחקן חיטטה לו בטלפון ונדהמה מהדברים שגילתה: "אי אפשר לקחת אותך לשום מקום. זה תמיד קורה", הטיחה בו לעניי הנוכחים במסיבה בה שהו והשניים עזבו את המקום בבושת פנים

(גודל טקסט)

סצנה מביכה כזו עוד לא ראיתם. פיל פודן ממנצ'סטר סיטי עלה לכותרות בעקבות מערכת היחסים עם בת הזוג שלו, שעלתה על שרטון בסוף השבוע האחרון. הכוכב האנגלי בן ה-22 נאלץ לעזוב מסיבת חוף בה בילה בשישי בצהריים בעקבות ריב סוער שפרץ בינו לבין חברה שלו, רבקה קוק, אחרי שהיא הציצה לו בנייד הפרטי וגילתה דברים שמאד לא אהבה – וזה בלשון המעטה. 

אשת הכדורגלן הצעירה צרחה על הבועט שלה מול כולם: "תגיד לי, אתה חושב שאני סתומה או מטומטמת?". לרוע מזלם של השניים, הסצנה צולמה על ידי עוברי אורח והתרחשה בזמן שהם עזבו את המקום. רבקה הנסערת המשיכה להטיח בכדורגלן האשמות: "אי אפשר לקחת אותך לשום מקום. זה תמיד קורה לך!". על פי דיווח שפורסם ב"סאן", הריב ביניהם פרץ לאחר שהיא לקחה את הטלפון הנייד שלו ללא ידיעתו וחיטטה בהודעות וזאת בזמן שהוא הלך לטבול במים.

הכדורגלן וזוגתו עזבו את המקום כשהמאבטחים עוזרים להם לשאת את עגלת בנם בן ה-3 שגם היה חלק מהסיטואציה. כאמור, למרות שהיו במקום פומבי, רבקה הביעה את מורת רוחה והוסיפה: "אני תוהה לעצמי מדוע זה כל הזמן קורה". מנגד, הכדורגלן ההמום לא השיב ורק המשיך ללכת בעקבותיה. כידוע, השניים יוצאים מגיל 15 והספיקו בגילם הצעיר להביא כבר 2 ילדים לעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי