הולאנד עשוי לגור באחוזה של אקס יונייטד, שדורש דמי שכירות מטורפים

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Lynne Cameron - Manchester City / Contributor

החלוץ החדש והנוצץ של מנצ'סטר סיטי שוקל להיכנס לבית של פול פוגבה, שכידוע עזב את השדים האדומים ומציע את הנכס שלו להשכרה. כמה הנורבגי יצטרך לשלם על התענוג? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

חלוץ מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד, הסתכל על לא מעט בתים לפני שהפך לשחקן הרכש הלוהט ביותר של הקיץ והחליט לעבור לאנגליה ולשחק בפרמייר ליג תחת השרביט של פפ גווארדיולה. כעת, מסתבר שאחד הבתים שהחלוץ הנורבגי התביית עליהם הוא זה של פול פוגבה, שכזכור סיים הקיץ את דרכו במנצ'סטר יונייטד וצפוי לחזור ליובנטוס.

החלוץ שכבש 83 שערים ב-87 משחקים עבור בורוסיה דורטמונד, מחפש בית במנצ'סטר וקיבל המלצה חמה להגיע לראות את ביתו של מי שעזב את היריבה העירונית לאחר שש שנים בעיר ומציע את ביתו להשכרה. הסכום החודשי שדורש פוגבה עבור הנכס שלו מוערך בכ- 35,000 יורו לחודש. לא מעט, אך הולאנד כנראה יצליח לעמוד בזה.

לפי הצהובונים האנגליים, הולאנד התעניין בביתו של פוגבה ושמע על כך דרך מכרים משותפים של שניהם. הם מכירים כבר שנים והבועט הצעיר הגיע לאחוזה של פוגבה עוד לפני החתימה בסיטי, שם התרשם מחדר כושר, סאונה, בריכה מחוממת ואפילו מגרש כדורגל מקורה קטן, עם נורות לד ולוח תוצאות אלקטרוני – למקרה שהתחושה על כר הדשא תחסר לו גם כשהוא בבית. ועד שנדע אם יחליט לשלם את הסכום ולהיכנס לביתו של הצרפתי, נספר לכם שבשבוע שעבר סרט דוקו על חייו של פוגבה יצא בטלוויזיה בצרפת תחת השם: "the pogmentary". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי