אשתו של שחקן מכבי ת"א שברה את הרשת: "בעלי מוכן להישאר בישראל לנצח"

ג׳ניר מארטוס
ג'ניר מארטוס | מסך, אינסטגרם

שנה וחצי לאחר הלידה, אם בנו של אנריק סבוריט העלתה תמונה עם חוטיני והציגה גזרה פשוט מושלמת. בריאיון שערכה סיפרה על אהבתה למדינה: "כיף לחיות פה". גם המגן נשמע בעננים: "יש לנו הרבה מזל"

(גודל טקסט)

ג'ניר מארטוס, אשתו של אנריק סבוריט ממכבי תל אביב, מצליחה להטריף את האוהדים בכל פעם מחדש. בזמן שבעלה פתח עונה עם הצהובים במחנה האימונים במירלו, הספרדייה ממשיכה לבלות במיקונוס, שם גם הכדורגלן נפש איתה עד שהתבקש לחזור לעיניינים עם קבוצתו. הפעם, אשת הכדורגלן שיתפה תמונה בחוטיני וגרמה לאלפי העוקבים שלה לתחושה של התקף לב.

"ג'ני, מה נעשה איתך בסוף", "חברים, מה זה התגובות האלה, זאת אשתו של חבר", היו חלק מהתגובות שקיבלה מבין כל המפרגנים שלא הצליחו להישאר אדישים לגזרה המושלמת. רק נזכיר שבת ה-29 היא גם אמא של לוקאס, בנם הבכור בן השנה וחצי, ואין זכר לעובדה שאי פעם היא הייתה בהריון. ג'ניר התראיינה לאחרונה לתוכנית בה מטיילים סביב כל העולם ומחפשים ספרדים שגרים מחוץ למדינה. אשת הכדורגלן סיפרה על החיים בישראל והייתה שגרירה מדהימה לעיר תל אביב. "זאת עיר שוקקת חיים, מלאה בצעירים, מסיבות, מסעדות טובות וחוף הים. כיף לחיות פה".

ג'ניר המשיכה וסיפרה שהיא ואנריק מאוד מאושרים לגור בארץ ושיש להם מזל שהייתה להם את ההזדמנות לגדל כאן את בנם ולהכיר לו את "האנשים המדהימים שחיים בישראל". עוד סיפרה כי "תל אביב היא העיר הכי יקרה בעולם, אפשר להבחין בזה אפילו בקניות בסופר". בזמן שטיילה והציגה את היופי של שכונת נווה צדק, שם גם מדדה עגילי יהלום בשווי 60 אלף יורו (!).

לסיום, סבוריט הצטרף לריאיון שנערך במרינה בהרצליה, העיר שבה מתגורר הזוג, ואמר: "אני מאושר פה. אני אוהב את האנשים, את האוכל ויש לנו הרבה מזל שאנחנו מקבלים כזאת אהבה מהאוהדים". ג'ני חייכה ואמרה: "מבחינת אנריק, שנישאר כאן תמיד. אוהבים אותנו ושומרים עלינו, צריך להחתים את לוקאס על חוזה במכבי כבר מעכשיו, כשהוא עוד ילד". יאללה, גולדהאר, להחתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי