הפעם זה סופי? הכדורגלן הישראלי וזוגתו נפרדו בפעם הרביעית

רומי יוסיפוף
רומי יוסיפוף | מסך, אינסטגרם

ירדן שועה הפסיק לעקוב אחרי רומי יוסיפוף ולמדור נודע כי השניים שוב הפרידו כוחות. "זה קורה להם כל כמה חודשים, אין מה להתרגש", סיפרו בסביבתו של שחקן בית"ר ירושלים. התמונות המשותפות כבר הוסרו

(גודל טקסט)

בצל חוסר הוודאות שאופף את בית"ר ירושלים, הקבוצה מהבירה תפתח היום (שלישי) את האימונים לעונה הקרובה עם סגל מצומצם מאוד. אחד השחקנים החשובים בסגל של יוסי אבוקסיס הוא ירדן שועה, שיגיע לבית וגן בסטטוס רווק. בסביבתו של החלוץ טוענים שהוא ובת הזוג שלו, רומי יוסיפוף, נפרדו בפעם הרביעית (!) אבל מוסיפים ש"אין מה להתרגש". 

את פגרת הקיץ בילו הכדורגלן ובת הזוג בחופשה פוטוגנית במיוחד בפוטנה קאנה עם גבי ואורי מגבו ואור ונופר זהבי, ואף הגיעו יחד לחתונתם של לירן רוטמן ואודין סאסי בשבוע שעבר. ולמרות זאת, נראה שהשניים פעם נוספת החליטו להפריד כוחות ולהיפטר מהתמונות המשותפות בחשבונות האינסטגרם שלהם. "זה קורה להם כל כמה חודשים", אומרים בסביבתו של השחקן, שרק נזכיר שהוא בן 23 ורומי בת 18 כך שתדירות הפרידות בגיל צעיר, נחשבת לגיטימית לחלוטין.

לפני חצי שנה, חזרו השניים אחרי הפרידה האחרונה שלהם, אז רומי חשפה באינסטגרם באחד המשחקים שכבש והביא את בית"ר לניצחון, "איזה כיף, כמה אושר ירדן שועה". החלוץ כמובן שיתף את הסטורי של זוגתו והרים לה חזרה: "הקמע". בינתיים, שועה הסיר עוקב מהקמע שלו, ואילו היא עדיין עוקבת אחריו ואנחנו במדור תמיד עם תקווה שהזוג היפה יחזור זה לזרועות זו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי