הכי יפה בליגה: הכירו את הדוגמנית החדשה בחייו של הכוכב

סינדי קימברלי
סינדי קימברלי | מסך, אינסטגרם

אחרי שתי מערכות יחסים, כולל אחת עם בתו של מאמן מאוד מפורסם, כוכב הכדורגל נתפס מתנשק עם סינדי קימברלי שפרצה לתודעה בזכות לא אחר מאשר ג'סטין ביבר. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

דלה עלי לא נח לרגע ואנחנו לא מדברים על העבודה שלו במגרש. כוכב אברטון החל את השנה שעברה כשהוא צמוד למריה, בתו של מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. באנגליה השתגעו סביב הכדורגלן ובתו היפה של הספרדי, אבל מהר מאד הקשר החליף אותה בדוגמנית הלוהטת ניקול בארי, איתה הוא יצא במשך חודשיים וכעת, מתברר, הוא כבר הספיק להמשיך הלאה.

גם אנחנו לא עומדים בקצב של הכדורגלן בן ה-26, אבל העיקר שהוא כן – וכרגע מסתמן שיש פצצה חדשה בחייו. עלי נתפס מבלה את החופשה שלו בקפרי, איטליה, כשהוא מתנשק על יאכטה מפוארת עם סינדי קימברלי, דוגמנית מצליחה בת 23. התמונות לא משקרות וניתן להבחין בחיבה העזה בין האנגלי לספרדייה שנראו קרובים על הסיפון ונהנו אחד מהשנייה.

עם שבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, לא תאמינו איך היפייפיה הזו החלה את דרכה – היא הייתה נערה תמימה בת 17 שגדלה במדריד, אבל היופי שלה תפס את תשומת ליבו של לא אחר מג'סטין ביבר, שהעלה אותה לחשבון שלו (עוד הרבה לפני שהתחתן) ושאל את המעריצות: "מי זאת?". תוך דקות איתרו העוקבים של הזמר את סינדי שהפכה בין לילה למפורסמת. שש שנים עברו והיא הספיקה לטפח קריירת דוגמנית מפוארת ולהצטלם למגזינים נחשקים כמו "ספורטס אילוסטרייטד" וכעת נראה שהיא הולכת להיות ה-דבר החם ביותר בפריימרליג, הליגה הטובה בעולם. אנחנו מקווים שפפ לא כועס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי