ג'ורג'ינה רודריגס בהלם: כך הגיבו העוקבים לתמונות החדשות

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Mondadori Portfolio / Contributor

פחות משלושה חודשים אחרי הלידה, נחשפו תמונות חדשות של זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו בביקיני בחופשה - והיא לא האמינה לתגובות המרושעות של חלק מהעוקבים

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודשיים, טרגדיה פקדה את עולם הכדורגל כאשר בנם של הפנומן של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, מת במהלך לידת התאומים. כולם ניחמו אותם לאחר האובדן הנוראי שטלטל את עולמם, וכעת, זמן כל כך קצר אחרי, לצערינו לבני אדם יש זיכרון מאד קצר. 10 שבועות חלפו בסך הכל מאז לידת התאומים העצובה, ומאז השניים מנסים להתגבר על המקרה הנורא ולהתנחם בחמשת ילדיהם האחרים ובשגרה. בימים אלו הכדורגלן והדוגמנית נופשים על יאכטה מפוארת באיביזה, אך מספר תמונות פפראצי שצולמו גרמו לסערה בעקבות הגזרה של הספרדייה.

רק נזכיר פעם נוספת שהיא שנייה וחצי אחרי לידה, ובכל זאת העוקבים מעזים לדבר בגנותה. ג'ורג'ינה בת ה-28 צולמה על היאכטה השווה 5.5 מיליון יורו כשהיא לבושה בביקיני-חוטיני קטנטן, בתמונות שגרמו לוויכוח בלתי פוסק ברשת. היו לא מעט שחשבו שהיא "נראית רחוק מאיך שהיא יוצאת בתמונות ושזה שקר אחד גדול". המעריצים שלה מיהרו לתמוך וכתבו בכל מקום שהיא פחות מחודשיים אחרי לידה, וזה "נדיר" להיראות ככה: "ג'ורג'ינה פצצה! היא עד לפני רגע סחבה תאומים וזה לוקח זמן להשיל את המשקל, חבורת מטורללים חסרי רגישות!", כתבה אחת העוקבות המפעילות את דף המעריצים הכי גדול שלה.

תמיד הדעות יהיו חלוקות, אבל לבקר את הנראות של מישהי שעברה לידה כל כך קשה – זה על גבול הלא אנושי. בטח לא אם את נראית מעולה כמו אשת הכדורגלן בעלת 39 מיליון העוקבים באינסטגרם. היא בטוח לא מתרגשת מכל הצקצקנים ורגילה לצלמי פפראצי בג'ט סקי סביב היאכטה המטורפת של בן הזוג שלה. לאחר פרסום התמונות, 'ג'ורג'י' ארזה את הפקלאות והמריאה ל-24 שעות בדרום צרפת, שם הייתה אורחת הכבוד בתצוגת האופנה של המעצב ז'אקומוס, וצפתה במי שפתחה את התצוגה היוקרתית: בתו של אלון מזרחי, הדוגמנית העולה בת ה-24, סאן מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי