אמא כבר בגיל 21: הכירו את זוגתו של שחקן הרכש הנוצץ

רייאינה לימה | צילום: אינסטגרם

רגע לפני השלמת אחד המעברים הכי נוצצים של הקיץ, לירון שרון עורכת לכם היכרות עם זוג ההורים הצעירים שעדיין לא נשואים אבל כבר מטריפים את הרשת

(גודל טקסט)

גבריאל ז'סוס, חלוץ מנצ'סטר סיטי, צפוי להשלים בקרוב את מעברו לארסנל תמורת כ-45 מיליון ליש"ט, כך לפי דיווחים באנגליה. אם ההעברה אכן תצא לפועל, הברזילאי יהיה השחקן בעל השכר הגבוה ביותר במועדון הלונדוני: הוא אמור להרוויח משכורת שבועית של למעלה מ-250,000 פאונד – לא רע בכלל עבור בחור בן 25. מי שתרוויח לא פחות מכל המצב הזה, היא החצי השני שלו, רייאינה לימה.

היפיפייה של ז'סוס בסך הכל בת 21, אבל כבר הספיקה להביא לעולם את בתם הבכורה הלנה לפני חודש בדיוק, כשילדה אותה במנצ'סטר. השניים לא הספיקו להתחתן עדיין, מאחר והחלו לצאת רק בשנה שעברה, אז כזכור חשפה הברזילאית את הקשר עם הכדורגלן לאחר שמועות שהיא בכלל יוצאת עם פוליטיקאי מוכר מארץ הסמבה. לימה הכחישה כל קשר אליו, וסיפרה שהיא וז'סוס כבר היו מאוהבים חזק. ואכן מאז, הרומן ביניהם פורח.

הברזילאי, שזכה באליפות אנגליה עם פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, הפך לאבא זמן קצר מיד לאחר מכן- והתפנה להודות לזוגתו הצעירה בפני 17.5 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. הפרסום והכסף הגדול הפכו את הזוג לשיחת היום בברזיל, ואפילו דחקו לשוליים את הכדורגלן והמשפיענית הכי מפורסמים מארצם, ניימאר וברונה ביאנקרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי