אחרי מעיין אשכנזי: הכירו את החדשה של שלומי אזולאי

אופק קריאף, שלומי אזולאי | אינסטגרם

אחרי הרומן שהסתיים עם כוכבת הריאליטי, קשר הפועל תל אביב נמצא בזוגיות צמודה וכעת הגיע הזמן להכיר את "פופי" - שאנחנו בטוחים שנזכה לראות אותה העונה הרבה באצטדיון בלומפילד

(גודל טקסט)

חיי האהבה של קשרה של הפועל תל אביב, שלומי אזולאי, תמיד היו מעניינים, והמדור מתרגש לבשר שעושה רושם שהפעם הכדורגלן נתפס חזק, אבל הפעם ממש. לפני כשנתיים סיפרנו לכם על מערכת היחסים שנרקמה בין אזולאי לבין כוכבת הריאליטי מעיין אשכנזי, רגע לפני שיצאה להשתתף בצילומי "הישרדות VIP", ובזמנו אפילו איתרנו אותה מגיעה לאיצטדיון הי"א לתמוך בבועט כששיחק במדיה של מ.ס. אשדוד. מאז הקשר ביניהם נשאר רק כזיכרון ובשלושת החודשים האחרונים אזולאי כבר נמצא בזוגיות עם יפיפייה אחרת.

הם ממש לא מזמן חזרו מחופשה מפנקת במיקונוס, אז נחשפנו ראשונה לתמונה משותפת של הזוג הלוהט ונראה שהם ממש מאושרים יחד, טפו, חמסה, שום, בצל. קוראים לה אופק קרייף, בת 25 מגן יבנה, היא יפה שזה כואב, ולמרות ה-1.73 מטרים אליה מתנוססת, היא לא דוגמנית. הפצצה של אזולאי היא סטודנטית חרוצה למשאבי אנוש ומנהל עסקים שגם אחראית על תנועת הרכבות ברכבת ישראל – ככה שאין לה הרבה זמן פנוי, מעבר לקשר שלה כמובן.

אופק מצטרפת לרשימה ארוכה של נשות כדורגלנים מהממות בהפועל תל אביב, ואנחנו ממש מצפים לראותה העונה בבלומפילד. אזולאי קורא לה "פופי" וטוען שאין לב כמו שלה – ולנו במדור יש הרגשה טובה. בשעה טובה!

אופק קריאף, שלומי אזולאי | אינסטגרם
אופק קריאף, שלומי אזולאי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי