נתפסו על חם: החדשה של קארים בנזמה נחשפה לראשונה

מקווה לשחק. בנזמה | רויטרס

חלוץ ריאל מדריד מקפיד לשמור על חשאיות בכל הנוגע לחייו האישיים, אך צלמי הפפארצי עבדו שעות נוספות וסיפקו תמונות שלא השאירו הרבה מקום לספק. לירון שרון עם הפרטים המלאים על בת הזוג של הכוכב

(גודל טקסט)

אחרי העונה הכי טובה בקריירה שלו, מסתמן שיש התפתחות מרתקת גם בחייו האישיים של קארים בנזמה. צלמי הפפראצי עבדו שעות נוספות וסיפקו מספר תמונות שלא משאירות צל של ספק – יש בחורה חדשה בחייו של הכוכב הצרפתי בן ה-34.

בסוף השבוע האחרון נפש בנזמה על יאכטה מפוארת, בה הוא נתפס מבלה עם הדוגמנית הלוהטת ג'ורדן אוזונה. אמנם הוא לא שיתף שום דבר ביחד איתה, אבל התמונות לא משקרות ובנוסף שניהם שיתפו סטורי מהיאכטה, כל אחד בחשבון שלו בתמונת סלפי כך שניתן לראות שהם נמצאים על אותה הסירה. לפני שהתפרסמה, האמריקאית בת ה-32 עבדה ב- hooters, רשת מסעדות שידועה ככזו שמעסיקה בנות שנראות טוב במיוחד. בעבר היה לה רומן קצרצר עם ג'סטין ביבר ועם טייגה, בן הזוג של קיילי ג'נר ועכשיו מסתמן שהיא צמודה חזק לצרפתי. בספרד טוענים גם שהם לא נפרדו לרגע מאז סיומה של העונה והיא הייתה נוכחת בגמר ליגת האלופות, כפי שניתן לראות בתמונה ששיתפה עם נשות הכדורגלנים של ריאל ומהיציע באיצטדיון. 

לפחות בינתיים, בנזמה ומקורביו לא התייחסו בשום צורה לקשר החדש, אבל כאמור הרשתות החברתיות היו אחראיות על חשיפת היפייפיה שמלווה את הצרפתי. כזכור, גם חברו לקבוצה, השוער טיבו קורטואה, צולם לראשונה על יאכטה על ידי צלמי הפפראצי עם מישל גרציג בקיץ שעבר, וכולנו יודעים איך התפתח הסיפור הזה. 

לפני כן, קורה גוטייה הייתה הצמודה הרשמית של בנזמה אבל גם שם, הכל היה "מתחת לרדאר". מעבר לים דיווחו שהחלוץ התחתן עם גוטייה בשנת 2017 בסתר לאחר ששמר את סיפור האהבה איתה בסוד כדי להגן עליה מהתקשורת. יש לו גם בן איתה, איברהים, אותו הגדיר בטלוויזיה הצרפתית "היורש". האם הפעם יחליט לצאת בפומבי עם האהבה החדשה של חייו? ימים יגידו. כזכור, הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על חיי האהבה של בנזמה הייתה בשנה שעברה, כאשר הדיווחים בעולם טענו שהוא החל לצאת עם השחקנית הספרדייה, אסתר אקספוסיטו, כוכבת סדרת הדגל של נטפליקס "אליטה", ששמה נקשר לפניו גם עם קיליאן אמבפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי