ה"סקופ" נחשף: רמי גרשון ביקש מנטע אלחמיסטר לא לעשות את זה

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | מסך, אינסטגרם

לכבוד יום הביקיני הבינלאומי, ב"הוט בידור אונליין" הציגו ריאיון ישן ונדיר עם הדוגמנית, שבו היא מצהירה כי כדורגלן מכבי חיפה ביקש ממנה לא להעלות לאינסטגרם תמונות עם הישבן. צפו

(גודל טקסט)

אמרתם ביקיני, אמרתם נטע אלחמיסטר. הדוגמנית, אשת העסקים פרצה לחיינו אי שם ב-2015 אז החלה להצטלם עם בגדי ים שהיא ונועה בני, השותפה שלה, עיצבו. מאז המותג של הראשל"ציות bananhot הפך לאימפריה ונטע הספיקה כבר להקים עוד מותגים נוספים משלה, לככב בקמפיינים ולהפוך לאחת הנשים העסוקות בארץ עם קהל של 1.7 מיליון עוקבים אדוקים באינסטגרם. 

לכבוד יום הביקיני הבינלאומי, ב"הוט בידור אונליין" שיתפו קטע מהארכיון בו מככבת מלכת הביקיני שהיא גם אשת כדורגלן כבר שנים. הריאיון צולם ב- 2017 ובו התייחסה אשתו של רמי גרשון לשאלה מדוע יש איבר אחד בגופה שהיא משתדלת להצניע יותר בחשבון האינסטגרם שלה: "אני פחות מצטלמת עם הישבן ועם החלק האחורי. אני אגלה לך פה סקופ, רמי לא רוצה שאני אעלה תמונות עם הישבן. כן, זה מה שהוא אומר לי 'אני מעדיף שלא', וזה כך מאז שאנחנו מכירים".

צפו בקטע

"אתה יכול גם לראות אצלי באינסטגרם" סיפרה נטע למראיין, "אין לי תמונות של הישבן, אולי רק אחת ממקסיקו לפני שנתיים שזה היה מרחוק רחוק". מאז עברו הרבה מים בנהר, השניים התחתנו, היא הפכה למעצמת עוקבים וכסף, ולמרות שהיא עדיין מנסה להתחשב בבקשה של בעלה, לנטע יש מותג השווה מיליונים למכור כך שכיום כבר תמצאו תמונה מכל זווית אפשרית בחשבון הפרטי שלה ואנחנו בטוחים ששחקנה של מכבי חיפה יותר ממפרגן.

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי