אחרי הפרידה: בתו של חיים רביבו שוב הפתיעה את כולם

image0 (37) |

מיי רביבו ענתה לשאלות העוקבים באינסטגרם, התייחסה למיניות שלה והבהירה לגבי אחיה הכדורגלן רוי: "החברה שתהיה לו תצטרך לעבור אצלי סלקציה"

(גודל טקסט)

אחת מהנשים הצעירות הכי מעניינות באינסטגרם נכון להיום היא ללא ספק מיי רביבו, בתם של כדורגלן העבר חיים רביבו ומעצבת התכשיטים שגית רביבו. מיי בת ה-24 טסה בסוף השבוע האחרון יחד עם אמה לסלובקיה, במטרה לצפות באחיה הצעיר רוי עושה היסטוריה עם נבחרת הנוער, שכזכור נכנעה רק בגמר היורו והפסידה לאנגליה בתום הארכה. מיי השיבה לשאלות אלפי העוקבים שלה, שהתעניינו לדעת איך זה להיות אחות של רוי והאם היא גאה בו.

"אני אוהבת את זה שזה הפך מ-'איך זה להיות הבת של חיים' ל-'אחות של רוי', ואין דבר שאני יותר גאה בו", סיפרה לעוקבים ועל הדרך גם חשפה את הסטטוס של אחיה בן ה-19: "רוי רווק, והחברה שתהיה לו תצטרך לעבור אצלי סלקציה", השיבה בקריצה על השאלה האם יש לאחיה הצעיר חברה. אמנם היא לא התייחסה לשאלות על האקסית, הדוגמנית ומעצבת התכשיטים אופל חזיזה, אבל כשנשאלה לגבי המיניות שלה – היא ממש לא היססה להגיב.

מיי נשאלה האם היא דו מינית ומיהרה להשיב: "לא מגדירה את עצמי". כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, מערכת היחסים עם חזיזה לא הייתה הראשונה שלה עם אישה, ולפני כן היא אף הייתה בכלל מאורסת לגבר. לשאלה מדוע החליטה לבטל את האירוסים השיבה: "עברו הרבה מים בנהר וזה לא הסתדר – הכל לטובה", סיכמה וחתמה את הדברים באמוג'י של לב. בזוגיות הבאה שתהיה לה, מיס רביבו הצעירה כבר יודעת בדיוק מה היא מחפשת: "שתכאב לי הבטן מרוב צחוק ושידע להכיל את הדברים הפחות טובים שקיימים בי".

הסטורי של מיי רביבו | צילום: אינסטגרם
image2 (8) |
image3 (5) |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי