בתו של עמוס לוזון חשפה: הכדורגלן שהפך לחבר הכי טוב שלי

אור לוזון | צילום: אינסטגרם

הסטייליסטית המבוקשת, שכבר מזמן הפכה למשפיענית רשת ולא ל"בת של", שיתפה בהתרגשות הרבה שחוותה השבוע עקב מעברו המפתיע של השחקן המוכר. לירון שרון עם הפרטים המלאים על סגירת המעגל

(גודל טקסט)

היא כבר מזמן לא רק הבת של. בגיל 27, בתו של עמוס לוזון, אור לוזון, היא סטייליסטית מבוקשת בעלת חשבון אינסטגרם שאחריו עוקבים למעלה מ-85 אלף איש. מה שנקרא בימינו: משפיענית רשת. היא צעירה, רווקה, מצחיקה, עשירה ולא מתנצלת על כך, ויש לה מלא חברים וחברות מפורסמים, ביניהם: בר רפאלי, עומר אדם, אן זיוי, אדל בספלוב, נועה בני (החצי השני של נטע אלחמיסטר) ועוד, אבל מסתבר שאת החבר הכי טוב שלה היא הכירה בזכות אביה, בעולם הכדורגל.

למי מכם שעוקב אחרי אורלוּ, שדואגת שהסטורי שלה יהיה תמיד הכי מעודכן, הכי מצחיק והכי אמיתי שיש, זה לא חדש שהיא מקורבת חזק למשפחת בן חיים. לאחר שהרכש הטרי של מכבי פתח תקווה, טל בן חיים, שיתף פוסט מרגש לקראת ההתחלה החדשה-ישנה שלו, אור החליטה לחשוף בדיוק מה טיב הקשר ביניהם: "בזכות אבא עמוס שהביא אותו לשחק בקבוצה שלו אי שם כשהייתי בת 12 וזיהה שהוא כוכב אפילו שהוא היה ילד, זכיתי בחבר הכי טוב בעולם", כתבה אור ותייגה את החלוץ ואת אשתו ליאן בן חיים, שהפכה בזכותו לחברתה הקרובה.

"הוא אמר לי: 'אין לי אחות. יש לי שני אחים, אז מעכשיו את אחותי'. מאז ועד היום זה ככה, כבר 15 שנים והוא תמיד שם בשבילי, תמיד שומר עליי ועוזר לי. אז סגירת המעגל הזאת מרגשת אותי ומזכירה לי כמה עברנו ואיזה כיף שלימים זכיתי בעוד חברה טובה ואמיתית, אשתו המלכה. מאז, כולנו משפחה אחת גדולה. בהצלחה חיים שלי, כיף שחזרת הביתה", סיכמה אור את התחושות לחזרה של בן חיים לשורותיה של פתח תקווה, שתנסה לחזור לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בליגה הלאומית בעזרתו של החלוץ שבגיל 32 החליט לחזור למקורות.

הסטורי של אור לוזון | צילום: אינסטגרם
אור לוזון עם עומר אדם | צילום: אינסטגרם
אור לוזון | צילום: אינסטגרם
אור לוזון | צילום: אינסטגרם
ליאן בן חיים ואור לוזון | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי