אחרי הסערה: בוזגלו צוחק על ההשוואה ל"עבריין הקשיש" וחושף את הקושי של אלכסה

אוהד בוזגלו | עומר שפירא

לאחר שהכריז כי הוא "מאוהב בשתי נשים", מאמן הכדורגל סיפר למדור על התגובות ("יש אנשים שלא מבינים את החיים"), הרצון לשתף ("זה נעשה בספונטניות"), התגובה של פאני וההתמודדות של בנות הזוג

(גודל טקסט)

אחרי שהדהים את כולם וסיפר ל-150 אלף העוקבים שלו באינסטגרם שהוא "מאוהב בשתי נשים", אוהד בוזגלו שבר את שיא התגובות שקיבל על פוסט ברשת החברתית. בין המגיבים היו לא מעט שתמכו בו ופירגנו לו על האומץ והכנות, אך היו גם כאלו שהשוו אותו ללא אחר מאשר גואל רצון.

על התגובות הרבות שקיבל סיפר מאמן הכדורגל בן ה-40 למדור: "אני מקבל המון אהבה והערצה. אני גאה שככה דברים קורים ושאנשים שומעים ממני את הדברים. לגבי אלו שמשווים לגואל רצון ועוד כל מיני תגובות לא לעניין, אלו אנשים שלא מבינים את החיים עדיין וברור לי שיש חלק גדול כזה. אף פעם לא הייתי קונצנזוס ואני גם לא שואף להיות. אני גם לא אחד שהולך עם הזרם. אני מאד גאה בדרך החשיבה שלי ובסגנון החיים שלי, ככה שאף פעם לא עניינו אותי טוקבקים כאלה ואחרים מהבוזגלוס ועד להישרדות. תמיד אהבתי להביא את מי שאני, שונה וחריג. החכמים מבינים עניין, ואלו שפחות מבינים אז הם גם פחות מעניינים אותי בתכלס, לא בקטע רע". 

בוזגלו חידד: "חשוב לי לציין שאלכסה וגם מריה הן בחורות סופר חכמות, יפייפיות, עצמאיות, חזקות, שעשו עלייה לבד ובהחלט מרצונן החופשי ידעו לזהות את הגבר שאני, ואני שמח על כך. ההשוואה לאיזה קשיש עבריין מורשע שניהל כת וניצל חולשה של נשים מוחלשות היא בגדר מגוחכת ולכן אני יכול רק לצחוק על זה ולא להתייחס ברצינות".

למה בער בך לכתוב את זה לקהל שלך? "הרעיון לפוסט נולד בעקבות המציאות המטורפת שהתאהבתי בשתיהן. לא הייתי זקוק לאהבה, אבל ברגע שהתאהבתי במריה הבנתי שגם האהבה שלי לאלכסה מתעצמת ורציתי להרים את השיח על הנושא הזה. זו לא פעם ראשונה שאני אוהב שתי נשים אגב, זו הפעם הראשונה שאני צריך להתנהל עם שתיים בקשר עמוק. כלומר, זה משהו שקורה ואני כבר שבועיים חושב על איך לדבר על זה. זה נעשה בספונטניות כמו כל החיים שלי". 

ואיך הבנות מרגישות אחרי שפירסמת בפני כל המדינה את התחושות שלך? "אלכסה במצב פחות נוח, הרבה יותר רגיש. היא הייתה רגילה שכל תשומת הלב הייתה מופנית אליה והיא הייתה הבחורה המרכזית בחיים שלי, למרות שהייתי חופשי והכל, ועכשיו המצב שונה מבחינתה. היא אוהבת אותי ולגלות שהתאהבתי במישהי נוספת זה לא פשוט – למרות שלא הפסקתי לאהוב אותה, להיפך – האהבה שלי אליה התגברה. היא פחות אוהבת את מה שקורה. אצל מריה זה קצת יותר פשוט, היא הבחורה החדשה שהתאהבתי בה אז היא קיבלה אותי כמו שאני ומבינה את הנוכחות של אלכסה, אז איתה הדברים יותר קלים"". 

פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד, סימסה לו מיד אחרי ששיתף את הפוסט וכתבה: "אתה יודע מה יש לי להגיד על הפוסט שהעלית.. ציטוט מהשיר של עומר אדם. "נגמרו הכוחות אין יותר מילים, לי אין מה לעשות לך אין אלוהים". לאחר מכן אף כתבה את אותו הציטוט כתגובה לפוסט ששיתף אוהד. "אני לא חושב שפאני ניסתה להגיב בצורה רעה, פאני הופתעה כמו כלל האוכלוסיה מהסיטואציה. פאני מכירה גם את אלכסה וגם את מריה והיא יודעת שהן בחורות וואו, משכמן ומעלה. הן בחורות שאנשים היו מוותרים על הרבה מאד דברים כדי להיות לצד אחת מהן, ובגלל זה אני מרגיש בר מזל", סיכם אוהד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי