"יש לי צמרמורת בגוף": איפה יגורו תומר ושונית חמד?

תומר ושונית חמד | אינסטגרם

אחרי השלמת המעבר להפועל באר שבע, אשתו של החלוץ התרגשה: "הכל קרה כל כך מהר, כמה דברים עברנו ב-12 שנים בחו"ל" ופנתה לעוקבים לקבלת סיוע לגבי ביתם החדש. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בזמן שהרכש החדש של הפועל באר שבע, תומר חמד, נמצא עם הקבוצה במחנה האימונים בפולין וכבר הספיק לערוך הופעת בכורה, אשתו שונית ריגשה את 100 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

כוכבת הרשת העלתה סטורי שבו היא בוכה מהתרגשות לאחר שצפתה בסרטון של בעלה ורגעי השיא שלו בקריירה. שונית שיתפה את העוקבים בתחושות: "אני רואה את הסרטון הזה ויש לי צמרמורות בגוף, זה הכי מרגש בעולם כמה שעברנו ב-12 שנים בחו"ל ופתאום עכשיו לחזור לארץ, והכל קרה כל כך מהר".

שונית שהפכה לאחת מנשות הכדורגלנים האהובות ברשת החברתית, סיפרה שההחתמה בדרום הייתה הפתעה: "הגענו לחופשה, החלטנו להישאר ואנחנו הכי מתרגשים בעולם מההחלטה הזו וכמה אהבה אני מקבלת ברחובות – וואו". הסיבה שהחצי השני של חמד פנתה לעוקביה הייתה על מנת לקבל המלצות איפה כדאי להם לגור בין תל אביב לבאר שבע. "אם יש לכם המלצות על מקומות או מושבים שיוכלו לעטוף אותנו אשמח להמלצות. ובכלל, באר שבעים מה אתם אומרים, לבוא לגור לידכם?", הטריפה את הקהל האדום. בימים אלו משפחת חמד עדיין שוהה במלון בתל אביב ולכן צריכה לקחת את ההחלטה איפה לגור לקראת פתיחת העונה הקרבה ושנת הלימודים. 

החמדים עדיין באקסטזה מהטירוף סביבם וקבלת הפנים החמה אחרי 12 שנים שהם מדלגים מיעד אחד לשני. שונית שיתפה את המדור בתחושות הכלליות בעקבות החזרה לארץ הקודש: "אנחנו מתרגשים בצורה שלא ניתן לתאר. יש לנו הרבה עבודה לקראת החיים החדשים אבל אין כמו להיות בבית". אז אין כמו בבית, ואיזה כיף שחזרתם. המדור מבטיח לעדכן איפה יהיה היעד הנבחר למגורים של המשפחה האהובה ולהגיע עם סירים לשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי