כוכב ריאל מדריד חטף: "לא ראוי להיות אבא" ‎‎

קרוליין לימה | צילום: אינסטגרם

לאחר הפרידה המפתיעה שהגיעה בעקבות הולדת בתם הבכורה, הכדורגלן המפורסם ספג אש מכל מקום אפשרי. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הדרמה

(גודל טקסט)

שחקנה של ריאל מדריד, אדר מיליטאו, הפך אתמול (ראשון) לאב בפעם הראשונה בחייו עם לידתה של בתו ססיליה, שהגיעה לעולם בסך הכל ארבעה ימים אחרי שהוריה הודיעו על פרידה. הבלם הביע בחשבון הטוויטר שלו את רצונו הגדול להחזיק את ילדתו הקטנה בזרועותיו, וספר את השעות לאחור לפני שיראה את פניה בפעם הראשונה: "ספירה לאחור לניצחון הגדול בחיי, הפעם מחוץ למגרש. ססיליה תיוולד היום. אנחנו בבית החולים מחכים לה. בואי, בת! החיים מחכים לך כאן", כתב אתמול, מה שמגיע בדיסוננס מוחלט להתנהגות המנוכרת שלו במהלך ההיריון כולו.

האקסית הטרייה, קרוליין לימה, שיתפה את מיליוני העוקבים שלה ברגעים שלפני הלידה ודיברה על כך שלא סבלה מכאבים, וזאת לאחר שהכדורגלן החליט לעזוב אותה בעת שהיא כורעת ללדת. הוא מעולם לא פירט על הדברים שקרו, אך מחק את כל התמונות המשותפות, ואילו אושיית האינסטגרם הברזילאית דיברה בפתיחות על רצף האירועים כשסיפרה שסבלה מחרדות ודיכאון במהלך ההיריון, ודווקא כשהייתה במצוקה הכי גדולה, שחקן ריאל השאיר אותה לבד.

התגובות להתנהגות של הכדורגלן לא איחרו לבוא. בברזיל ובספרד העבירו ביקורת חריפה על ההתנערות של מיליטאו במהלך חודשי ההיריון המתקדמים, ולפוסט ששיתפה קרול בו היא מניקה את בתם הקטנה היו תגובות רבות מעוקבים זועמים.  "לא ראוי להיות אבא", "בנאדם בלי לב", "איזו דוגמא אתה משמש לכל המיליונים שמעריצים אותך?", "מעניין איך היית מגיב אם מישהו היה עושה את זה לבת שלך שזה עתה נולדה", כתבו בין עשרות אלפי התגובות בחשבונות של שניהם.

קרוליין, לעומת זאת, נשארת אדישה למצב כרגע, לאחר שהגיבה לנושא ואמרה כי מבחינתה "הפרידה היא ההחלטה הטובה ביותר, לא הצלחנו לפתור דברים והכי טוב שלא נהיה בקשר רומנטי. ססיליה תמיד תהיה בראש סדר העדיפויות עבורנו, וזה מה שבאמת חשוב." בחשבון האינסטגרם שלה סיפרה איך עברה עליה הלידה, כאשר מיליטאו היה לידה לאורך כל השהות בבית החולים ועזר לה. לימה אף הודתה לעוקבים על התמיכה האדירה שהם נתנו לה והבטיחה לחזור לקריין את משחקיה של ריאל למרות שהיא ומיליטאו כבר לא יחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי