השלט שאי אפשר לפספס והרכב החדש: זהבי מככב, אבל מחוץ למגרש

החזרה שלו גרמה לשוק לזוז. ערן זהבי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עדיין לא ידוע מתי החלוץ יעמוד לרשותה של מכבי תל אביב. בינתיים, דמותו מתנוססת בכביש הכי סואן במדינה, שבו הוא בעצמו נוסע עם הרכב החדש ששכר. לירון שרון על התאקלמותו של מספר 7 בישראל

(גודל טקסט)

מצבו הרפואי של ערן זהבי ממשיך להדאיג את אוהדי מכבי תל אביב, אבל לפחות מחוץ לכר הדשא החלוץ ששב לישראל אחרי שש שנים ממשיך לככב ובגדול. זהבי עובד בימים אלו על פי תוכנית שתחזיר אותו בהדרגה בעקבות הניתוח שעבר בברכו לפני כחודש וחצי. ועד שהוא ישוב לכבוש שערים על כר הדשא, החלוץ דואג לכבוש את נתיבי איילון וזו ממש לא הפעם הראשונה שלו.

זהבי על נתיבי איילון
זהבי על נתיבי איילון | מסך, אינסטגרם

זהבי מתנוסס בימים אלו על מספר שלטים בכביש המהיר הכי עמוס בישראל וזאת במסגרת הקמפיין למוצרי החשמל של Haier, מבית ניופאן. זהבי מפרסם גם את המזגן "הליגה" שלהם כפי שהוא ממליץ בפרסומת ואף את המקררים החדשים של המותג. מי שתפסה את התמונה ותייגה אותו באינסטגרם היא גיסתו שני זהבי, שאמרה לו היוש תוך כדי שנסעה צפונה והבחינה בדמותו בסמוך למחלף ההלכה. כאמור, זו לא הפעם הראשונה שהוא כובש את איילון: כשהסדרה "אבאל'ה" בכיכובו שודרה בהוט והקמפיינים של "מאניה ג'ינס" יצאו, הוא כיכב על שטחי הפרסום היוקרתיים.

בזמן שהוא ואשתו שי זהבי מתלבטים היכן יגורו, המכביסט שכר ג'יפ של מרצדס כדי להרגיש הכי נוח בדרך היומיומית לקריית שלום. בינתיים, כשכולם מקווים שהוא יהיה כשיר למחזור פתיחת העונה מול בני ריינה, זהבי מתאמן לצידם של ניר ביטון, דל גלזר ושחר פיבן שכרגע פצועים ומתאמנים בנפרד. כידוע, הצהובים ישחקו בחמישי הקרוב מול מכבי נתניה בגביע הטוטו.

עבר גם אצל הספר שלו. ערן זהבי
עבר גם אצל הספר שלו. ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי