שאקירה ופיקה יחזרו למרות הבגידה והשמועות? "בסופו של דבר האהבה תנצח"

לא מסתדרת עם המשפחה של פיקה. שאקירה | אתר רשמי, דורון שיינר

הזמרת והכדורגלן החליטו להתגרש אחרי 12 שנות זוגיות, אך מי שעדיין לא מוכנה לוותר על הנישואים היא אמא של הקולומביאנית שהפתיעה כשסיפרה שהיא מקווה ומאמינה שהם יצליחו ליישר את ההדורים

(גודל טקסט)

אחרי הפרידה המתוקשרת מג'רארד פיקה, אמא של שאקירה נכנסה לתמונה ובניגיוד לבתה היא אינה מוכנה לוותר על הנישואים. למרות הבגידה ושלל הדיווחים והשמועות שהופצו מאז שהפרשה התפוצצה, האם מקווה שהשניים ישקלו מחדש את החלטתם וישובו זה לזרועות זו. באתר "Semana" שוחחו עם האם שסיפרה כי היא "מקווה שהם ‏יצליחו ליישר את ההדורים ולתת הזדמנות נוספת, כי בסופו של דבר האהבה תנצח" ובתה תוכל לסלוח לספרדי על הבגידה.

החותנת של פיקה מעוניינת שהוא ושאקירה יתפייסו ויתגברו על הבעיות שדחפו אותן להיפרד. עוד פורסם כי הזמרת בת ה-45 עוברת את אחד הרגעים האישיים הגרועים בחייה, כשהיא מרגישה נבגדת על ידי בן הזוג שלה ב-12 השנים האחרונות ומתקשה לחשב מסלול מחדש. השניים כבר החלו במאבק על משמורת ילדיהם בבית המשפט, ולמרות זאת אמה של שאקירה עדיין מאמינה כי הם יכולים לשים מאחוריהם את כל מה שקרה ולהתפייס: "זה הגיוני מאוד", אמרה.

בסביבתה של הזמרת המגה מפורסמת מטילים ספק בסיכוי לקאמבק ובספרד פירסמו לאחרונה ששאקירה מעוניינת לעזוב למיאמי עם ילדיהם, מה שכמובן לא בא בחשבון מבחינת בלם ברצלונה, ונראה כי זו המחלוקת המשמעותית ביותר ביניהם. אמה של האמנית נשאלה גם בנושא הזה והבטיחה שלעת עתה לא התקבלה החלטה נחרצת בעניין המגורים והבהירה שכרגע התפקיד שלה הוא להעניק תמיכה רגשית לבתה שחווה את "הרגע הכי קשה בחייה". 

כזכור, שאקירה ופיקה נפגשו ב-2010, חודשים ספורים בלבד לפני אליפות העולם בדרום אפריקה. במהלך המונדיאל היא ביצעה את "וואקה וואקה", השיר הרשמי של המונדיאל באותה שנה, והבלם היה אחד הכוכבים של נבחרת ספרד שגם הופיע בקליפ הרשמי של השיר. הם התאהבו, התחתנו והביאו שני בנים לעולם. ביוני האחרון, אחרי 12 שנות זוגיות, הם הודיעו על פרידה בעקבות בגידה. האם יצליחו להתגבר על המשבר לאחר שהודיעו לעולם שהם מתגרשים? המדור בספק, אך החיים מלאים בהפתעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי