כדורגלן העבר הדהים את ג'קי אזולאי: "שכבת עם גבר אחר?"

ג'קי אזולאי | שון בלאיש

לעיני העוקבים ההמומים, האקס דניאל בוסי האשים את השורדת לשעבר בבגידה: "היא בקשר עם מישהו בזמן שהיא עדיין איתי, ולי זה לא מתאים". לירון שרון עם כל הפרטים על הלייב שהסעיר את הביצה

(גודל טקסט)

ביום ההולדת של ג'קי אזולאי בחודש מאי, הגיע האקס הטרי כדורגלן העבר דניאל בוסי, לחגוג איתה בנמל תל אביב והשניים נראו צמודים במהלך האירוע מאז הם מנהלים מערכת יחסים כלשהי אך לא מוגדרים כזוג, ואמש (שלישי) הטלנובלה התקשורתית שלהם הצליחה לשבור שיא חדש גם לאחר הפרידה, כשנראה שלבוסי הפריע במיוחד שהשורדת VIP לשעבר הייתה לכאורה עם גבר אחר. 

דניאל וג'קי במהלך הלייב
דניאל וג'קי במהלך הלייב | מסך, אינסטגרם

בלייב בטיקטוק של הבועט, אליו כוכבת הריאליטי עלתה כדי לאחל לו יום הולדת 25 שמח, התפתחה שיחה הזויה במיוחד שבמהלכה בוסי החליט לפתוח נושאים אישיים והפנה שאלה שגרמה לתדהמה גדולה אצל ג'קי. בוסי דיבר עם האקסית שמבוגרת ממנו ב-13 שנים והזכיר את הגבר החדש שלה, לפחות לטענתו, והדהים: "היא בקשר עם מישהו כשהיא עדיין בקשר איתי, ולי זה לא מתאים". ג'קי ירדה בנהרה מהשידור ואז כשחזרה הפנה אליה את השאלה הנוקבת: "מהרגע שאני ואת נפרדנו, את שכבת עם גבר אחר?". ג'קי ההמומה השיבה: "לא! אתה לא נורמלי שאתה שואל את הדברים האלה פה! זה לא שאלות לפה, אנשים חושבים שאתה לא נורמלי".

בוסי, שנראה רציני מאד בזמן שהיא צוחקת, ענה: "לא נורמלי, אני רוצה שכל העולם ידע שכן ושאת משקרת". ג'קי ניסתה להרגיע את העוקבים ואמרה: "חברים זו בדיחה, זה לא באמת". ג'קי ניסתה להפנות את אותה השאלה אליו, אם הוא היה עם מישהי מאז שנפרדו, ואילו בוסי הבהיר: "אני רוצה לסיים את הלייב הזה". ג'קי הסכימה וסיימה בברכת מזל טוב לאחר השיחה המביכה שחשפה יותר מידי, אלא שזה לא היה הסוף, ובהמשך השניים חזרו לדבר וג'קי הבהירה שדבריו של האקס היו לא במקום כשטען שבגדה בו. בוסי חזר ושאל: "מאז שאני ואת נפרדנו, את לא היית עם גבר אחר?. ג'קי השיבה: "זה נקרא לבגוד?". בוסי סיכם: "מבחינתי כן, כי אנחנו עדיין נפגשים ועדיין שוכבים".

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי
ג'קי אזולאי, דניאל בוסי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי