כש"הספורטאית הסקסית בעולם" הגיעה לאליפות העולם, זה נגמר באכזבה

play
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט | GettyImages, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7 05:06

הרצה הגרמנייה אליסה שמידט היא דוגמנית מפורסמת, אבל הבכורה שלה באליפות העולם באורגון הסתיימה בתוצאה מאכזבת

(גודל טקסט)

הרצה הגרמנייה אליסה שמידט כבר הוגדרה בעבר כ"ספורטאית הסקסית בעולם", לאור המראה האטרקטיבי שלה והפופולריות שלה ברשתות החברתיות, אבל כאשר שמידט הגיעה לאליפות העולם שנערכת בימים אלה באורגון, התוצאה שלה אכזבה.

שמידט לקחה חלק מנבחרת השליחים הגרמנית ל-4X400 מעורב. לצערה, היא וחבריה לא הצליחו להתעלות, וסיימו רק במקום החמישי במקצה שלהם, ובסך הכל הגרמנים סיימו במקום ה-12 מתוך 16 הנבחרות וכמובן לא העפילו לגמר עם זמן של 3:16.80 דקות, רחוק ביותר מארבע שניות מהמקום השמיני שהעפיל לגמר.

הרצה הגרמנייה אליסה שמידט עם נבחרת השליחים באליפות העולם
| אימג'בנק GettyImages, Andy Lyons
הרצה הגרמנייה אליסה שמידט
| אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

שמידט, 23, כתבה אחרי האכזבה: "לא התוצאה שלה קיווינו, אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים ליותר, אבל הראש מורם. יש לנו עוד את השליחות ב-4X400 ביום שבת, אבל בכל מקרה אני אסירת תודה על החוויה והניסיון באליפות העולם הראשונה שלי".

לשמידט יש 3 מיליון עוקבים באינסטגרם, כשהיא מעלה באופן קבוע תמונות שלה גם ממסלול המירותים וגם מחוף הים, כשהיא מפתחת גם קריירת דוגמנות. לאחרונה סיפרה שדחתה הצעה להופיע במגזין "פלייבוי", ולמעשה שההגדרה כ"ספורטאית סקסית" מביכה אותה ופוגעת בה. "לא יודעת למה קיבלתי את התואר הזה, אבל הספורט בא לפני הכל", אמרה, "יש אלפי בחורות באינסטגרם שנראות טוב, ועדיין אין להן כל כך הרבה עוקבים ומעריצים".