הפעם היא עברה את הגבול? התמונה הפרובוקטיבית של וונדה איקרדי

וונדה איקרדי ואחותה, זאירה נארה | צילום: אינסטגרם

בצל השמועות על משבר נוסף ביחסים בין אשת הכדורגלן לחלוץ פ.ס.ז': תיעוד אינטימי מהחופשה באי הספרדי, בצירוף סרטון מעורר מחלוקת, מביאים את הקשר בין השניים לנקודת רתיחה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לטובת הקורא מאורו איקרדי, שים לב: אשתך עושה חיים משוגעים בשבוע האחרון באיביזה. בזמן שטרם ברור מה יעלה בגורל עתידו המקצועי של חלוץ פ.ס.ז', אשתו, שנראית רחוקה ממנו בשבועות האחרונים, מבלה עם אחותה באיביזה. וונדה איקרדי ואחותה זאירה נארה חוגגות באי הספרדי, וכיאה לשתי ארגנטינאיות חמימות מזג – כמעט ואין רגע בו השניים לא מייצרות כותרות ודואגות לאקשן.

יצאה לבלות עם חולצה שקופה לחלוטין. וונדה איקרדי
יצאה לבלות עם חולצה שקופה לחלוטין. וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם

האחיות מציגות בפני מיליוני העוקבים שלהן באינסטגרם את הבילויים שלהן עד אור הבוקר, כאשר באחד מהמועדונים אשת הכדורגלן רקדה עם מלצר שעובד במקום, וכמובן נותר המום מהסיטואציה. דבר נוסף שהסעיר את המעריצים, ובהתאם גם את השונאים, היא תמונת סלפי אחת ששיתפה וונדה עם אחותה, שם לבשה חולצה מנומרת שקופה לחלוטין ובחרה להסתיר את הפטמות עם אייקונים של אריה, בצעד די אופייני לה. 

באירופה ובארגנטינה בטוחים ששוב עבר חתול שחור בינה לבין בעלה. כבר מספר שבועות שלכדורגלן אין זכר בחשבון האינסטגרם שלה, כאשר מאידך וונדה בעלת 14 מיליון העוקבים עושה, בגדול, מה שמתחשק לה. היא מבלה בלעדיו, ומעבר לכך – ממשיכה לשתף תמונות פרובוקטיביות. כזכור, מערכת היחסים שלהם ספגה טלטלה קשה מאז נחשפה פרשת הבגידה של הכדורגלן עם השחקנית הארגנטינאית צ'יינה סווארס. מאז, וונדה הספיקה לזרוק אותו, לסלוח לו וכעת מסתמן ששוב דברים מתרחשים להם מתחת לפני השטח. 

וונדה איקרדי ואחותה, זאירה נארה | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי