מאור בוזגלו חושף לראשונה: "מה שקרה עם מירן זה קיצוני"

מאור בוזגלו ומירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

כדורגלן העבר ענה על שאלות העוקבים באינסטגרם והצליח להפתיע את מעריציו עם פרטים אינטימיים וחדשים בנוגע לאשתו. וגם: מה הוא חושב על ברק בכר, ומי לדעתו תזכה באליפות? התשובות בפנים

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו, שכידוע פרש ממשחק פעיל, שב בתחילת השבוע מפסטיבל הטומורולנד שהתקיים בבלגיה – אירוע המוזיקה האלקטרונית הטוב בעולם, אליו נסע ביחד עם אשתו, מירן בוזגלו. השבוע הוא החליט "לפנק" את 420 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, והשיב על 11 שאלות נבחרות ובחר לחשוף מספר פרטים מאוד מעניינים. 

בוזגלו נשאל האם הוא רואה את השינוי שחל במירן, ומה השינוי הזה עושה לו, והשיב: "הרבה לא יודעים אבל כשאני הכרתי את מירן היא לא הייתה טיפוס שמדבר הרבה. מה שקרה איתה בשלוש, ארבע שנים האחרונות זה קיצוני. מאישה חסרת ביטחון עם התקפי חרדה שלובשת רק שחור לבן, היא הפכה לאישה אחרת. היא יותר בטוחה בעצמה, מחוברת לעצמה וצריך לתת קרדיט גדול לרשתות החברתיות. היא קיבלה פידבקים חיוביים ונחשפה להמון מקרים שרצתה לעזור ובעצם היא זו שהתחזקה. אני מת על השינוי הזה, מהצד אני מרגיש שהיא כמו פרח שנפתח. אני הולך איתה למקומות וכיף לי לראות איך אנשים מסתכלים עליה מהצד ומתמלא גאווה. מהרגע שהיוגה נכנסה למשוואה, בכלל אי אפשר לעצור אותה".

בנוסף, מספר 11 הנצחי נשאל האם יעדיף לכבוש שער באצטדיון טרנר מלא, או להופיע בטומורולנד- וענה בכנות: "נכון לנקודת הזמן הזו, המטרות שלי בחיים השתנו. המטרה שלי בעולם המוזיקה היא לא להיות רוק סטאר, אני מרגיש כרגע כמו ילד שעלה מהנוער ורוצה להתפתח ולעבוד קשה, ועל הדרך לנסות דרך המוזיקה לנגן את הסיפור שלי. בתור בן אדם הישגי, ברור שיש מטרות ויעדים חדשים שאציב לעצמי, אבל לאט לאט כמו שאומרים, אני שחקן חדש".

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם
מאור בוזגלו ומירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

על הסטטוס מול הפועל תל אביב שיתף בוזגלו את העוקבים: "שיטת מצליח לא עבדה להם איתי והם הבינו שעשו טעות, ועכשיו הם בודקים את היחס של תשלום ברוטו מול נטו כשהאופציות הן או לשלם את כל הסכום עכשיו כדי לפתוח את העונה, או שישלמו את כל הסכום בספטמבר". עוד שאלה מעניינת הייתה האם היה רוצה שהבנים שלו יגדלו להיות כדורגלנים, ולא שכח לתת קרדיט לאביו, יעקב בוזגלו: "הכדורגל נתן לי חיים שלמים וכלים להתמודד ולהסתגל להמון מצבים שמשתנים מדי יום. אני רואה לאן הכיוון הולך, גם אצל ריי וגם אצל לאיו- זה משהו שהוא בלתי נמנע ומובנה אצלם בגוף. שמתי לי ליעד להוציא אותם לחו"ל כי אני מאמין בדרך הזו מגיל צעיר. הלוואי ואוכל להיות עבורם חצי ממה שאבא שלי היה עבורי".

לסיכום, בוזגלו, שמתחזק כיום קריירה כפרשן וכדיג'יי, נשאל איך לדעתו תראה העונה הקרובה ומי תיקח את תואר האליפות, ולא היסס להשיב: "וואו, הולכת להיות עונה מעניינת. המון שנים שהליגה הישראלית לא הייתה כזאת אטרקטיבית עם כל כך הרבה שמות גדולים של ליגיונרים שחזרו. בעיניי, מכבי חיפה קצת התעייפה, אבל אני אישית סומך על ברק בכר ועל הצוות שלו כדי להמשיך להיות קבוצה תוססת, שולטת ויצירתית כמו שהיא. הפועל באר שבע סופר מעניינת, השחקנים שהגיעו לדרום אמורים לשדרג ועל פניו יש תקווה לאליפות. מכבי ת"א מבחינתי היא הפייבוריטית מכמה סיבות: ערן זהבי, שכל עוד הוא בריא, זה שחקן של 20 שערים ומעלה. ההגנה של מכבי ת"א שהייתה אחת החולשות שלהם שודרגה עם ניר ביטון ועוד מחפשת להשתדרג. בעמדת המאמן, איביץ' מכיר את המערכת ואת הלחץ להתמודד עם הציפיות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי