אחרי מסע חיפושים ותקופה בבית מלון: תומר ושונית חמד מצאו בית

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | מסך, אינסטגרם

אחרי 12 שנים בחו"ל, חלוץ הפועל באר שבע, אשתו וארבע הילדות החליטו לעבור לדרום, לעומר, שם הם יגורו בשכירות ויקוו שהבריכה והסביבה יסייעו להם להיקלט במהרה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות אחרי שחזרו לארץ, שונית ותומר חמד מצאו את "בית חלומותיהם" ועברו לדרום. שונית הצהירה בפני 102 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בהתרגשות: "אני שרופה על תל אביב אבל תומר משחק בבאר שבע, אז ברור שנעבור כדי שלא יעשה נסיעות. בשעה טובה ומוצלחת מצאנו את בית חלומותינו ואנחנו עוברים לדרום ליישוב קהילתי מקסים בשם עומר". 

משפחת חמד בת שש הנפשות רגילה לחיים באוסטרליה בבית פרטי עם חצר ובריכה, ולאחר מסע חיפושים בעומר, זה בדיוק מה שתומר ושונית מצאו לשמחתם. אחרי 12 שנים בחו"ל, השניים ימשיכו לגור בשכירות והם צפויים לקבלת פנים מחבקת מהמקום שנחשב לידידותי ונעים למחייה. השניים מקווים שהילדות יוכלו להיקלט בקלות במסגרות הלימודיות ויתרגלו לסביבה.

את המעבר ישלימו שחקנה של הפועל באר שבע והחצי השני שלו בשבוע הקרוב, לאחר שעד כה הם כידוע זהו במלון קראון פלזה בתל אביב. החמדים כזכור עוד הכירו בימי התיכון, מה שאומר שהמשפחות של שניהם גרות בקריית טבעון בצפון, אז עד שיוכלו לחזור ולהתגורר בקרבתן, אין ספק שהבחירה ביישוב קהילתי קטן ואינטימי היא הכי מוצלחת שיכולה להיות. בהצלחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי