זמן קצר לאחר הפרידה: האקסית של הכוכב הישראלי התארסה

הדר דינזהב | צילום: אינסטגרם

מספר חודשים בלבד לאחר שהשחקן וזוגתו לשעבר פירקו את החבילה, הרקדנית הפתיעה והודיעה על יציאה לדרך משותפת עם בחיר ליבה הנוכחי. הסיפור המלא בפנים

(גודל טקסט)

בסך הכל חמישה חודשים חלפו מאז האקסית המיתולוגית של מיכאל אוחנה החלה לצאת עם גבר אחר. היום, היא כבר הודיעה קבל עם ואינסטגרם: "לנצח". הרקדנית הדר דינזהב התארסה לבכיר ליבה, אליהו שבתאי, יזם בן 31 שלפני כחמש שנים השתתף ב'מירוץ למיליון' של רשת 13 תחת הטייטל "דוגמן" לצד חברו הטוב דניאל. ההצעה הרומנטית שותפה לפני מספר שעות ברשתות החברתיות, כשהבעל העתידי החליט לכרוע ברך בחופשה אקזוטית בהוואי, שם ביקש מהדר להיות שלו לעולמים.

כזכור, את תחילת השנה הנוכחית הדר וכוכבה של בית"ר ירושלים פתחו בסטטוס "רווקים", זאת לאחר שנפרדו בסוף שנת 2021, כאשר היא ובוגר תוכנית הריאליטי הכירו בתחילת השנה הנוכחית. האקסים עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, מה שאומר שהקשר ההתקפי ודאי מעודכן בסטטוס החדש של הרקדנית שלו לשעבר. הדר הייתה אשת כדורגלן ותיקה, מאחר והיא ואוחנה יצאו עוד מהימים שלמדו יחד בחטיבת הביניים בירושלים, ובניגוד אליה, שמו של אוחנה עדיין לא נקשר עם מישהי חדשה מאז הפרידה. 

הדר ואוחנה היו בזוגיות לסירוגין מאז גיל 14. כזכור, לפני שלוש שנים, בחודש יוני 2019, סיפרנו לכם על הפרידה הדרמטית בין הרקדנית והמעודדת של קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב לבין הכדורגלן. לאחר שלוש שנים שהיו צמודים חזק, כאשר אוחנה שיחק במדיה האדומים של הפועל באר שבע, ולאחר שחתם על חוזה והגיע לבירה, היה בסטטוס "רווק". אנחנו זוכרים היטב את הקאמבק הגדול בבית"ר שהחזיק עד הפרידה האחרונה שלהם, שמיד אחריה חזרה הדר מטיול בארה"ב עם בן זוג חדש, שהיום, כאמור, כבר הפך לארוס הטרי שלה. מלבד הפירגון שאנחנו הענקנו להדר, גם החברות מעולם הכדורגל הראו סימני אהבה לבשורה המרגשת. בין היתר אלה היו לירון שהר, אודין רוטמן, אופק אלו, יובל ביטון, וליאור סולומון. אנחנו, כמובן, מאחלים הרבה מזל טוב לזוג המאושר. 

הדר דיזנהב | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי