אייל ברקוביץ' יודע? הג'וב החדש של גרושתו

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

אשתו לשעבר ואם ילדיו של "הקוסם" עזבה את חיפה ועברה לעיר הגדולה, במטרה להתאקלם בצורה הטובה ביותר בעבודתה החדשה

(גודל טקסט)

טלי ברקוביץ' יוצאת לדרך חדשה. גרושתו של אייל ברקוביץ', שלדעת רבים נחשב לגדול כדורגלני ישראל, הצטרפת כשותפה בפאר תיווך נכסי יוקרה, ותנהל נכסי יוקרה של האלפיון העליון וסלבריטאים רבים. לאחרונה טלי העתיקה את מקום מגוריה מדניה בחיפה לתל אביב. במסגרת המעבר, הצטרפה כשותפה בחברת תיווך הנדל"ן פאר נכסים שבבעלות איש העסקים דרור פאר. גרושתו של הקוסם מביאה את קשריה הרבים עם אנשי עסקים ומפורסמים ותטפל בנכסי יוקרה של האלפיון העליון – פנטהאוזים, וילות ודירות יוקרה בתל אביב, רמת השרון והסביבה.

אחרי שנים שהתגוררה בחיפה, עוד מימיה כאשתו של ברקו, החליטה טלי לעשות את המעבר לעיר הגדולה כדי לעבוד בחברה החדשה. פאר תיווך נכסים מתמחה באיתור, שיווק ותיווך נכסי יוקרה באזורי הביקוש של גוש דן, רמת השרון, כפר שמריהו, הרצליה פיתוח, קריית אונו וסביון. בעזרת צוות של מתווכים נמרצים ומנוסים, מטפלים בפאר נדל"ן לקצב מכירה של 2-3 עסקאות בשבוע, עם גובה עסקה ממוצעת של 6 מליון שקלים חדשים.

כזכור, ב-1994 נשא ברקו לאישה את טלי, חברתו מימי התיכון וכיום אם שלושת ילדיו. המשפחה התגוררה בשכונת דניה בחיפה עד שבשנת 2015 החליט הזו בנפתיע ג להתגרש. הפעם האחרונה שהמדור נתקל בשניים הייתה בארוע בינואר 2020, אז הגיעו ביחד עם ביתם לי ברקוביץ', לחנות הדגל של גולף בחוצות המפרץ ושם הם בחרו פריטים למכון הכושר שפתחה לי.  

טלי ברקוביץ׳ עם דרור פאר, בעלים פאר נדל״ן
טלי ברקוביץ' עם דרור פאר, בעלים פאר נדל"ן. | שוקה כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי