אופס: התמונה של הכדורגלן הישראלי וזוגתו צונזרה על ידי אינסטגרם

מעיין אשכנזי | פרטי, ספורט1

כוכבת הריאליטי הלוהטת שיתפה את קהל עוקביה ברגע האינטימי, אך על מה שקרה בעקבותיו היא לא נותרה חייבת: "מי שלא טוב לו מוזמן לדפדף הלאה". לירון שרון מביאה לכם את הסיפור המלא

(גודל טקסט)

אחרי האפיזודות הקצרות עם שלומי אזולאי ורותם חטואל, אפשר להגיד כי מעיין אשכנזי, כוכבת הריאליטי הלוהטת, התברגה חזק בעולם הכדורגל. כעת, היא מתחזקת מערכת יחסים עם כדורגלן כבר מאז חודש פברואר האחרון. השורדת VIP לשעבר ושחקנה של הפועל הרצליה, דור חי חמו, מתגוררים יחד בהרצליה, ולאחר שבעבר הצהירה באחד הראיונות שנערכו עמה שהוא "יהיה בעלה"- כעת השניים מעלים שלב ביחסים והחליטו לחלוק יחד קעקוע משותף. 

השניים פקדו את הסטודיו של אליאב אוזן והתחדשו בקעקוע הנושא את המשפט: "מסתכלים עליי כל הזמן, מה הם רוצים, מה אכפת לי בעצם", שהוא ציטוט הלקוח מהשיר "זה כל הקסם" של נמרוד לב ואורלי פרל. את היצירה החדשה שיתפה אשכנזי בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 240 אלף איש, בדמות תמונה בה הם נראים מחובקים והיא ללא חלק עליון. אחרי שהתמונה הועלתה, העוקבים דאגו להסיר לה אותה לאחר שדיווחו עליה לאינסטגרם. 

אשת הכדורגלן לא היססה לשתף את התחושות שלה בעקבות הסרת התמונה שאהבה, וכתבה: "מוקדם יותר העליתי תמונה שמאוד אהבתי והתחברתי אליה, ואינסטגרם הורידו לי את התמונה בעקבות דיווחים של אנשים שהתמונה הייתה להם חשופה מדי. לעולם לא אביך את עצמי או את המשפחה שלי ולא אעמיד אף אחד מקרוביי במקום לא נוח. יש לי את הקווים האדומים שלי והם מאוד ברורים, אז באיזה עולם אנשים מחליטים בשבילי מתי אני חוצה את הקווים ומה חשוף או מיני מדי? מי שלא טוב לו מוזמן לדפדף הלאה. גם פשוט יותר להוריד עוקב מאשר להוריד לאנשים את האוויר". 

התמונה המדוברת שבאינסטגרם הסירו | צילום: אינסטגרם
דור חי חמו | צילום: אינסטגרם
ההודעה של אינסטגרם על הסרת התמונה | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי