היא לא ידעה שמצלמים? וונדה איקרדי נתפסה טופלס

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

הפעם היא הגזימה? אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית צולמה טובלת בים כשלגופה חלק תחתון בלבד, כאשר עשרות מעריצים וצלמי פפראצי מנסים לתעד את הרגע ומבקשים סלפי. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מאורו איקרדי, אנחנו מקווים שאתה קורא את הידיעה הבאה, כי נראה שאשתך זקוקה לך. אחרי שבשבוע שעבר סיפרנו לכם שאשת הכדורגלן הפרובוקטיבית והסוכנת של החלוץ הארגנטינאי, וונדה איקרדי, משתוללת באיביזה בחופשה עם אחותה, היא ממשיכה "להתפזר" וכעת החליטה להוריד את החולצה והחזייה. כבר עשרה ימים חלפו מאז שאשתו של שחקן פ.ס.ז' הגיעה לאי המסיבות הספרדיו ועכשיו היא נתפסה טובלת במים טופלס, לבושה אך ורק בחלק תחתון.

הארגנטינאית בת ה-35 נכנסה לים וצולמה ללא חלק עליון כשהיא מכסה את שדיה, צוחקת ונהנית מהטבילה במים. השיא היה כשמעריץ נלהב הבחין בה ונכנס פנימה עם הטלפון הנייד שלו כדי לבקש סלפי בזמן שהיא טופלס! התמונות הללו נתפסו בזכות צלמי הפפרצי הערניים, שבעקבות ההתקהלות שלהם סביב אשת הכדורגלן המפורסמת, נוצרה סיטואציה המונית למדי כשעשרות אנשים התקרבו אליה עד שנאלצה לעלות חזרה לסיפון היאכטה ממנה קפצה לטבול במים כשהיא חצי עירומה. 

אם לפני מספר ימים איקרדי פרסמה תמונה בה צינזרה את הפטמות שלה עם אמוג'ים בגלל חולצה שקופה שלבשה, הפעם כבר הצליחו לתפוס בעדשת המצלמה את הכל. אחותה של איקרדי עדיין מבלה איתה, והן ממשיכות להציג בפני מיליוני העוקבים את הבילויים שלהם עד אור הבוקר, כאשר באחד מהמועדונים אשת הכדורגלן בעלת 13.8 מיליון העוקבים אפילו רקדה עם אחד המלצרים שנותר המום מהסיטואציה. לסיכום, אפשר לומר שוונדה איקרדי תמיד דואגת שלא יהיה משעמם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי