הקריירה שאחרי הכדורגל? ערן זהבי קיבל "ג'וב" חדש

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

כדורגלן, פרזנטור ועכשיו גם פרשן. כוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ממשיך לעבוד קשה, על ומחוץ למגרש. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך לספק כותרות עוד לפני שערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי מכבי תל אביב. הכדורגלן בן ה-35 נבחר לפרשן את משחק הגמר הגדול של "גולסטאר מרוקו", עונת העשור של הדוקו ריאלטי של HOT, לצד השדר יהונתן כהן ותודו שיהיה מעניין מאוד לצפות באחד השחקנים הטובים בישראל נותן את הפרשנות שלו. ומי יודע, אולי נגלה שיש לו עתיד בתחום. 

ערן זהבי, יהונתן כהן
ערן זהבי, יהונתן כהן | באדיבות ADD ו-HOT

העונה החדשה והמדוברת של "גולסטאר" צפויה לעלות כבר בחודשים הקרובים ב-HOT ובה יככבו שייע פייגנבוים, אייל גולן, מוקי, אלירז שדה, בנו של אייל גולן ליאם, גיא הוכמן, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו, סמיון, רז זהבי וקובי סויסה – ואפשר להעריך שצפוי להיות עונה משעשעת מאוד.

אמש (ראשון) הגיע זהבי לראשונה לסט הצילומים ותפס את כיסא הפרשן. כזכור, לפני כשנתיים הוא כיכב בסדרה אחרת מבית היוצר של ADD להוט, "אבאלה". לאחר מכן, הגיע הכוכב לבלומפילד עם בנו הבכור רוי והם צפו בהצגה של ליאו מסי, ניימאר וסרחיו ראמוס, שסידרו לפ.ס.ז' 0:4 על נאנט בסופרקאפ הצרפתי. מי שהיה לצידו ביציע הכבוד היה הבעלים של ADD, ירון ליכטנשטיין, שהפסיד בהתערבות עם זהבי ג''וניור כשהימר נגד מסי ונאלץ לספוג סטירת לחי קלה מרוי זהבי. 

ערן זהבי, עומר אדם, איתי שכטר, רותם חטואל
ערן זהבי, עומר אדם, איתי שכטר, רותם חטואל | מסך, אינסטגרם

בנוסף להיותו כדורגלן ומעתה גם "פרשן", כזכור, זהבי מתנוסס בימים אלו על מספר שלטים בכביש המהיר הכי עמוס בישראל, אילון, וזאת במסגרת הקמפיין למוצרי החשמל של Haier, מבית ניופאן. מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים מפרסם גם את המזגן "הליגה" שלהם כפי שהוא ממליץ בפרסומת ואף את המקררים החדשים של המותג. עובד קשה מאוד, על ומחוץ למגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי