מירן בוזגלו זועמת ולא מוכנה לשתוק יותר: "רע לי בנשמה"

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אשתו של כדורגלן העבר החליטה שהגיע הזמן לשינוי וניצלה את כוחה ברשת החברתית: "אני רותחת ומתוסכלת, חייבים לבצע מהפכה"

(גודל טקסט)

יוקר המחייה בישראל הגיע בשנת 2022 לשיא, כאשר לא רק מחירי הדלק, החשמל והנדל"ן הרקיעו שחקים, אלא גם המוצרים הבסיסיים בסופר. כל אזרחי המדינה מרגישים את העובדה שהם יכולים לקנות פחות בכסף שלהם, כך שהתסכול והזעם סביב הסוגיה המטרידה ממלאים את חיינו ושוטפים את הרשתות החברתיות מידי יום. אחת מנשות הכדורגלנים המפורסמות במדינה, מירן בוזגלו, החליטה להביע את דעתה בנושא וחשפה בפני הקהל שלה באינסטגרם את התחושות. מירן שיתפה פוסט של דיווחים בזמן אמת ונתנה על זה את הפרשנות שלה לנושא הכאוב. 

"נגמרו לי המילים! מה זה הדבר הזה, תגידו לי? המחירים כאן לא מפסיקים לטפס, בזמן שכולם קורעים את עצמם כדי להביא כסף הביתה ולחיות בכבוד! איך ייתכן שסל המוצרים הבסיסי התייקר בצורה כזאת? מה עושים כאלו שאין להם? אימהות חד הוריות, מבוגרים ועוד… מה איתם?", כתבה בוזגלו והוסיפה: "אני רותחת ומתוסכלת מהמצב הזה שעושה לי רע בנשמה. לחשוב על אותם אנשים שלא יכולים לאפשר לעצמם לפנק את הילדים שלהם או את עצמם בדברים קטנים! די לשתוק. חייבים לעשות מהפכה, לשבות, לדבר ולצעוק! לא ייתכן מה שקורה פה!". 

למירן 407 אלף עוקבים והיא חולמת להביא לשינוי בנושא. לפני כשבועיים, בעלה מאור בוזגלו נשאל האם הוא רואה את השינוי שחל באשתו במהלך השנים, ומה זה עושה לו, והשיב: "הרבה לא יודעים אבל כשהכרתי את מירן היא לא הייתה טיפוס שמדבר הרבה. מה שקרה איתה בשלוש-ארבע שנים האחרונות זה קיצוני. מאישה שלובשת רק שחור-לבן וחסרת ביטחון, עם התקפי חרדה היא הפכה לאישה אחרת. היא יותר בטוחה בעצמה, מחוברת לעצמה וצריך לתת קרדיט גדול לרשתות החברתיות. היא קיבלה פידבקים חיוביים ונחשפה להמון מקרים שרצתה לעזור ובעצם היא זו שהתחזקה". גם במקרה המדובר והכל כך רלוונטי של יוקר המחייה, היא תנסה לעשות ככל שביכולתה כדי לדחוף לשינוי. ויפה שעה אחת קודם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי