דני אבדיה חושף את "החוויה הלא נעימה" שעבר: "ישנתי כשזה קרה"

דני אבדיה וושינגטון | קובי אליהו

הפריצה לביתו, החיקוי של אביו ב"ארץ נהדרת", הדברים שהוא בררן לגביהם ולמה הוא הכי מתגעגע בארץ הקודש? הישראלי של וושינגטון וויזארדס בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס"

(גודל טקסט)

צמד הפרזנטורים של "תלמה", דני אבדיה ולינוי אשרם, נפגשו על סט הצילומים לטובת פרסומת חדשה של 'קורנפלקס של אלופים' ובראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", הכדורסלן הישראלי שמשחק ב-NBA סיפר פרטים שלא ידענו עליו. הילד מקיבוץ בית זרע הרוויח בעונה הקודמת כחמישה מיליון דולר, אך עדיין הופתענו לגלות שפרצו לביתו בוושינגטון בזמן שהוא ישן: "עברתי פריצה לבית שלי בשנה הראשונה בקורונה. חוויה לא נעימה. יש לי בית גדול בוושינגטון ולא כל כך שומעים. הלכתי לישון וגם אמא שלי. בבוקר קמתי, ירדתי למטה וראיתי שהכל חסר".

"בהתחלה לא הבנתי, שאלתי את אמא 'תגידי, נגעת בדברים', ניקית, עשית משהו?' וכנראה שלא. מאז יש מצלמות ואבטחה – תמיד זלזלתי בזה, שכחתי שאני ב- NBA". אמו של אבדיה ,שרון, נמצאת לצידו אבל מי שתופס את רוב תשומת הלב התקשורתית הוא אביו, כדורסלן העבר זופר אבדיה שזכה לחיקוי קורע עם המבטא הסרבי והאובססיה למצויינות ב'ארץ נהדרת' של קשת 12. ומה חושב הבן שלו על החיקוי של אביו הכוכב? "אני מאוד אוהב את החיקוי של אבא שלי, צוחקים עליו כל הזמן, אבל זה כיף. הוא קשוח, בואי נגיד שזה יותר גרוע במציאות", שיתף אבדיה וצחק. 

על הסט, הכדורסלן בן ה-21 סיפר שיש דברים מסויימים בהם הוא "בררן", כמו למשל השיער שלו: "אני סומך על הצוות אבל אני בררן בחלק מהדברים כמו בשיער שלי. כל שערה במקום". חוץ מזה, מסתבר שאבדיה והעדשים הכי נמכרים בעולם, זה סיפור אהבה של שנים: "אני מאד אוהב m&m's, בעיקר את הכחולים, אז ביקשתי להפריד לי ככה את כל הצבעים".

בזמן הפגרה אבדיה מבלה בישראל ומספר שמזהים אותו ברחוב: "למדתי לאהוב את זה, למדתי להעריך, כי אני זוכר אותי בתור ילד מסתכל על שחקני כדורסל כאלה ואחרים וספורטאים שעושים דברים בשביל המדינה שלנו, וגם אני הערכתי אותם. אז עכשיו לראות איך ילדים מסתכלים עליי ואיך שאנשים ניגשים וזה עושה להם את היום, אז מי אני שלא אעצור שנייה". 

אבדיה נשאל מה הדבר שהכי חסר לו בזמן שהוא נמצא מעבר לים והוא השיב בנחרצות: "האוכל. יש אוכל טוב בארה"ב אבל הוא לא ברמת בריאות שיש פה. האוכל האהוב עליי? כנאפה". ושום מילה על החברה, נעמה? העם דורש לדעת! רווק או לא, בגילו הצעיר אבדיה הוא אולי הסופר הסטאר הכי גדול שיש לישראל להציע בימים אלה. 

עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי