"אני לא מפסיקה לבכות, הוא גמר אותי": עמוס לוזון הדהים את כולם

עמוס לוזון
עמוס לוזון | אמיר מאירי

איש העסקים החליט להירתם והכניס את היד עמוק לכיס: "שכל המדינה תברך אותו, מגיע לו". לירון שרון עם הפרטים המלאים על סיפור מעורר השראה

(גודל טקסט)

אמנם האינסטגרם והטיק טוק כבר מזמן הפכו לבמות המרכזיות בגזרת ההרשתות החברתיות, אבל קבוצה אחת בפייסבוק, בה חברים כמעט רבע מיליון איש, חשפה בפני המדור סיפור שאי אפשר להישאר אליו אדישים. עמוס לוזון, אחד האנשים הכי חזקים בכדורגל הישראלי, זוכר היטב איך זה לחיות כאדם חסר יכולות כלכליות, ומישהי חשפה מקרה שבו איש העסקים הצליח לרגש ולהכניס את היד עמוק מאוד לכיס.

"אמאל'ה, הבן אדם הזה גמר אותי, אני יושבת כאן ולא מפסיקה לבכות", שיתפה אותה אישה בקבוצת 'המלאכים' וגוללה את הסיפור: "יש לי חברה ביישוב, אשתו של הלוחם הגיבור נעם דב רז שהגן בגופו על עם ישראל בפעילות מבצעית חשובה, והיא נותרה אלמנה עם 6 ילדים קטנים. לנעם הי"ד היה תמיד חלום להכניס ספר תורה ליישוב והוא אפילו אסף שנים אלפי בקבוקים בשביל זה. לצערנו הוא לא הספיק. אדם מלאך בשם עמוס לוזון שמע על המקרה וזה ריגש אותו. הוא הגיע ליישוב עם ספר תורה חדש שהוא קנה במיוחד לעילוי נשמת הלוחם והוא הרים כאן אירוע ענק ומרגש בשפע וכל טוב על חשבונו, כל היישוב כאן בוכה מהתרגשות, זה נראה לנו כמו חלום", כתבה והוסיפה את תמונתו של לוזון עם ספר התורה שרכש. 

עמוס לוזון באירוע המרגש | צילום: פייסבוק קבוצת ׳המלאכים׳

הפוסט המדובר זכה למאות שיתופים ואלפי לייקים ותגובות. "מי שמכיר את המשפחה הזאת יודע שאין אנשים כאלה זהב, תורמים בסתר כל החיים שלהם", כתב אחד העוקבים. מדובר במינימום 100 אלף שקלים שיכולים בקלות גם להגיע לפי שניים מהסכום הזה בהכנסת ספר תורה, אך זה לא הכל. לוזון לא עצר כאן, ובנוסף לכך גם החליט שהוא מארגן לבן של הלוחם בר מצווה עם האמנים הכי מובילים שיש למדינת ישראל להציע. "לא האמנתי שיש כאלו אנשים, שפשוט באים לעשות טוב, בפרט ללוחם כזה קדוש ולאלמנה שמגיע לה הכל". שלפתי טלפון ופשוט צילמתי את המלאך הזה בחגיגת הכנסת ספר התורה. שכל המדינה תברך אותו, מגיע לו". 

יכול לחייך. עמוס לוזון (במרכז) | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי