אחרי שלוש שנים משותפות: נטע אלחמיסטר יצאה לדרך חדשה

שני קילומטר מעל כל היתר. נטע אלחמיסטר
שני קילומטר מעל כל היתר. נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

אשת העסקים ואשתו של רמי גרשון פינתה את מקומה באופן רשמי ("עברנו כל כך הרבה ביחד") ושיתפה את העוקבים באינסטגרם שאין להם שום סיבה לדאוג, כי משהו חדש כבר על הפרק: "בקרוב אתם תגלו הכל"

(גודל טקסט)

לאחרונה סיפרנו לכם שנטע אלחמיסטר, אשת העסקים בעלת אימפריית בגדי הים, נפרדה מרשת 'טוונטי פור סבן' בה שימשה כפרזנטורית בשלוש וחצי השנים האחרונות. השבוע, היא התקשתה להאמין שזה אכן קורה. אשת הכדורגלן שיתפה את 1.7 מיליון העוקבים שלה עד כמה היא נרגשת, והחליטה להיפרד קבל עם ואינסטגרם: "אחרי 3 שנים ביחד אני רוצה להודות לכם על התקופה הזאת. אתם חלק בלתי נפרד מהדרך שלי, עברנו כל כך הרבה ביחד. מצלמים פרסומת פרידה אחרונה ביחד".

לאשתו של רמי גרשון לא חסרים עסקים משלה, כשתחת בעלותה אפשר למצוא את מותג בגדי הים bananhot ומותג מוצרי השיזוף שלה byneta. כפי שכבר חשפנו בפניכם, מי שתחליף אותה ותיכנס לנעליה הגדולות היא לא אחרת מאשר ארוסתו הישראלית של טיבו קורטואה, הדוגמנית מישל גרציג. גם הנציגה שלנו במדריד נמצאת כרגע בישראל, אך בינתיים מצטלמת למותג אחר שאותו היא מפרסמת. אל דאגה, אוטוטו אלחמיסטר תעביר לה את השרביט באופן רשמי. 

מה שבטוח, אל תדאגו לאשת הכדורגלן בת ה-27. כמו תמיד, היא צעד אחד לפני כולם – וכבר מכינה את העוקבים לקראת ההפתעה הבאה שיש לה בשרוול: "הדרך החדשה שלי מתחילה, ובקרוב אתם תגלו הכל". עוד מותג מבית היוצר של נטע עומד להיוולד לעולם, או שאולי הפעם תחתום במותג ענק אחר, או שבכלל היא מתכוונת שהדרך החדשה שלה קשורה לתוספת למשפחה? המדור מת מסקרנות, וכבר לא יכול לחכות לשמוע מה הצעד הבא בחייה של אימפריית האינסטגרם הישראלית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי