"זה לא להאמין": ההחלטה של שונית ותומר חמד

תומר ושונית חמד | אינסטגרם

בעקבות מבצע "עלות השחר", שחקן הפועל באר שבע, אשתו וארבע הבנות שלהם עזבו את עומר ונסעו צפונה. שונית, ששבה מחופשה בחו"ל למציאות בלתי אפשרית, שיתפה את העוקבים: "בקושי הכנתי את הממ"ד"

(גודל טקסט)

שונית חמד בילתה את השבוע שעבר בחופשה חלומית, כשבעלה תומר חמד פירגן לה ונשאר עם ארבע הבנות שלהם בעומר והיא נסעה עם חברות ילדות לקרוע את מיקונוס. אחרי תקופה בה הספיקה ללדת, לחזור לישראל אחרי 12 שנים בחו"ל, לגור במלון עד שמצאו בית בדרום ולנצח על 4 בנות קטנות, שונית ללא ספק הרוויחה את החופשה הקצרה ביושר והיא ממש לא ציפתה לחזור לישראל ולהתמודד עם המציאות המפחידה של ירי רקטות לישראל מרצועת עזה במסגרת מבצע "עלות השחר".

"מה אני אגיד לכם, וולקאם הום מה שנקרא. זה לא להאמין, רק הגענו לדרום ולא היה לנו זמן להתארגן, בקושי הכנתי את הממ"ד… הם לא היו יכולים לחכות קצת עם המבצע הזה? מה אתם אומרים, ניסע לצפון להורים או להישאר פה?", פנתה שונית ל-105 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ושיתפה שהיא לא מאמינה שהיא נחתה מחלום ישירות למציאות ההזויה של אזעקות, פחד ובהלה כשהיא ושחקנה של הפועל באר שבע בקושי הספיקו להתמקם בביתם החדש שבעומר. בינתיים, הבנות המתוקות של תומר ושונית הכינו את המרחב המוגן, קישטו אותו, דאגו לסדר אותו יפה ונראו נלהבות לישון כל המשפחה יחד בממ"ד.

כידוע, בבאר שבע עדיין לא הייתה אזעקה, למרות שאפילו תושבי תל אביב נדרשו להיכנס למרחבים המוגנים, והקבוצה מהדרום אמורה לארח ביום חמישי הקרוב את לוגאנו השווייצרית, כאשר נכון לרגע זה עדיין לא ידוע היכן המשחק ייערך. שונית ותומר החליטו שלא לקחת סיכון, ארזו (שוב) את כל הציוד ונסעו צפונה, להורים שגרים בקריית טבעון. כאשר יש ילדים במשוואה, בטח כאלה שלא גרו בישראל כל החיים שלהם, התמודדות עם אזעקות והחרדה שאופפת את תושבי הדרום בסיטואציה המורכבת הזו, היא קשה מנשוא ולכן ההחלטה של החמדים הייתה ללא ספק הטובה ביותר. שנדע ימים שקטים יותר, אמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי