"טיפשים כפויי טובה, אין לכם מוח": אשתו של איתי שכטר זועמת‎‎

ליז שכטר | אינסטגרם

סרטון החגיגות ביפו בזמן הירי מעזה לישראל הסעיר את נשות הכדורגלנים. שי זהבי: "מתי נבין שהבעיה הכי גדולה היא בתוך הבית?". מאי ורד: "תפסיקו לטייל שם ולממן אותם!". מירן בוזגלו: "רואה ולא מאמינה, מריעים לטרור! הזיה"

(גודל טקסט)

רגע לפני שהפסקת האש נכנסה לתוקף אמש (ראשון), מבצע "עלות השחר" והירי הבלתי פוסק של הג'יהאד האיסלאמי לכיוון ישראל גרם למספר נשות כדורגלנים מהבכירות בארץ לתת את דעתן על המצב באינסטגרם. ראשונה הייתה שי זהבי, אשתו של ערן, שהביעה ביקורת על הסרטון שרץ ברשתות ובו נראים חלק מערביי ישראל ביפו חוגגים את השיגורים לעבר המרכז ותל אביב, כשכתבה: "מתי נבין שהבעיה הכי גדולה שלנו היא בתוך הבית? פשוט הזוי לראות את זה".

סטורי של שי זהבי | אינסטגרם, צילום מסך

גם חברתה הטובה ליז שכטר, אשתו של חלוץ הפועל באר שבע איתי שכטר, הביעה דעה נחרצת כששיתפה את אותו הסרטון בתוספת הכיתוב: "טיפשים כפויי טובה. הנה דוגמא לבני אדם שחיים ללא מוח! אה וגם לב חסר להם. רק מעניין מה היה קורה עם איזה רסיס היה נופל שם ליד האיזור שהם חוגגים/מפגינים בזמן אזעקה. האם הם עדיין היו צוחקים ומוחאים כפיים?".

סטורי של ליז שכטר | אינסטגרם, צילום מסך

מאי ורד, אשתו של עידן ורד, תמכה והוסיפה: "הם חייבים שם טיל היישר מעזה לאמצע הכיכר. ותפסיקו לטייל שם ולממן אותם! יש כנאפה בעוד מקומות", קראה ליהודים שעוקבים אחריה.

סטורי של מאי ורד | אינסטגרם, צילום מסך

גם מעבר לים, רוני אדרי, אשתו של יונתן כהן, הוסיפה את מה שהיה לה לומר בנוגע לאותו סרטון מדובר מיפו וכתבה: "למה שלא תעתיקו את עצמכם ביחד עם האג'נדות בשקל שלכם ותעברו לכל מדינות ערב שמסביבנו? כולם ישמחו לקבל אתכם ויקבלו אתכם בברכה והכלה בדיוק כמו ישראל".

סטורי של רוני אדרי | אינסטגרם, צילום מסך

אחרונה חביבה שהצטרפה והביעה תדהמה מהסרטון הייתה מירן בוזגלו, שכתבה: "רואה ולא מאמינה, מריעים לטרור! כן כן זה ביפו! בתוך המדינה שלנו, זאת הבעיה הכי גדולה. הזייה".

סטורי של מירן בוזגלו | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי