רגע לפני הגיוס: נועה שחר הצטרפה למכבי חיפה

נועה שחר | אינסטגרם

נכדתו של יעקב שחר תתגייס לדובר צה"ל בקרוב, אבל עד אז היא מנצלת את הזמן עד תום. בינתיים השחקנים נהנים מחברתה וגם האוהדים שעוקבים אחר העדכונים שהיא מעלה ברשתות החבתיות

(גודל טקסט)

סיפרנו לכם עליה לראשונה בתחילת העונה הקודמת, והנה היא ממשיכה לבלוט בין השחקנים הירוקים של סבא שלה. נועה שחר, הנכדה של בעלי מכבי חיפה, יענקל'ה שחר, עומדת להתגייס בעוד פחות משבועיים לדובר צה"ל ובינתיים מנצלת את הזמן היטב. במקביל לגיוס שלה תצא לדרך עונה חדשה בליגת העל, אבל בינתיים הקבוצות משחקות בגביע הטוטו ובמפעלים האירופיים ובראשן מכבי חיפה שעושה חיל במוקדמות ליגת האלופות.

אתמול (ראשון) המריאו הירוקים לקפריסין למשחק הגומלין מול אפולון לימסול, ואליהם הצטרפה נועה בת ה-18 שמצאה פיתרון נהדר להעביר איתו את הזמן שנותר להמתין בשדה התעופה בעקבות עיכוב שהיה בטיסה. עם חולצה בצבע הנכון, נועה עידכנה את אלפי העוקבים בסרטון טיק טוק משעשע שצילמה ש"באמת היה דייליי בטיסה" ואיתה שיתפו פעולה רועי פוקס, מאור לוי ואחד מאנשי המדיה של המועדון, טל כהן. נועה חזקה מאד בפלטפורמת הסרטונים וגם סבה המפורסם כיכב אצלה בפרופיל לא פעם.

גם באינסטגרם ובטוויטר היא פעילה מאד ובאופן מתבקש היא אוהדת שרופה של הירוקים, שמגיעה לצפות בקבוצה של סבא בכל הזדמנות. במשחק האליפות שיתפה את אלפי העוקבים שלה בתמונות מהחגיגות על כר הדשא וכזכור הטריפה את האוהדים בעיקר כשכתבה "מכבי יש רק אחת והיא בחיפה". נועה היא הבת של אור שחר, הבן הבכור של יענקל'ה ומתגוררת עם משפחתה בכפר שמריהו. נקווה שגם אחרי הגיוס ובמהלך השירות הצבאי היא תוכל להתייצב במשחקיה של מכבי חיפה ואנו נוכל ליהנות מהתכנים שלה במגרשים ועם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי