אשת הכדורגלן השוודית שמשגעת את הפריימר ליג‎‎

מיה נילסון לינדלוף | אינסטגרם

חצי שנה בלבד אחרי אחרי השוד שהדהים את אנגליה והטראומה שבאה בעקבותיה, הבלוגרית ההריונית ואשת הכדורגלן הותירה את עוקביה המומים וענתה על כל השאלות הבוערות

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם פתחה את העונה בצורה צולעת למדיי אחרי שהפסידה 2:1 לבריטון במחזור הפתיחה, ככה שלפחות מזל שמחוץ לכר הדשא יש הרבה עניין הודות לנשות הכדורגלנים של המועדון. תשאלו את ויקטור לינדלוף, בלמם של השדים האדומים, שהחצי היפה שלו, אשתו מיה נילסון לינדלוף גרמה לסערה באינסטגרם בעקבות התמונות האחרונות ששיתפה. הפצצה השוודית שיתפה מספר תמונות בבגד ים שחשפו גזרה מושלמת בזמן שהיא בהריון והשיבה על שאלות רבע מיליון העוקבים.

כזכור בתחילת השנה, ביונייטד קרו כבר שלושה מקרי שוד, ביניהם זה של לינדלוף, שגילה שביתו נשדד כשאשתו וילדיו בפנים. זה היה אחד האירועים הטראומטיים שגרמו לחלק מחבריו לקבוצה כולל הוא עצמו לחזק את צוות האבטחה שלו בשומר ראש חדש שמגן עליו 24 שעות ביממה. יותר מחצי שנה אחרי, בזמן שהוא מתאמן עם הקבוצה, מיה המריאה לחופשה מפנקת ביוון, עבדה על השיזוף ומצאה זמן לספר איך זה להיות אישה של כדורגלן בפריימר ליג.

"כמו כל דבר בחיים, גם לזה יש יתרונות וחסרונות ברורים. עברנו הרבה מאד בשנים האחרונות, רגעים שמחים שיזכרו לנצח, אנחנו יכולים לדאוג לילדים שלנו שלא יחסר להם כלום, אבל יש גם הרבה דברים שמאד קשה לחיות איתם. השנה הזאת הוכיחה לי כמה שום דבר לא מובן מאיליו, אפילו לא הביטחון בחיים שלנו", כתבה אשתו של הכדורגלן בן ה-28 והתייחסה למקרה השוד מהחורף האחרון. חוץ מלהחזיק בטייטל של אשתו של, להיות אמא במשרה מלאה ובלוגרית מצליחה, מיה היפה מוצאת זמן גם לעבוד בשיווק של מספר פרוייקטים ויש לה אפילו בלוג משלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי