נטע אלחמיסטר "נלחצה": "איזה בושות! אם אתם מעלים את זה אני שורפת אתכם"

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אשת העסקים המצליחה ואשתו של רמי גרשון התראיינה ל"ערב טוב עם גיא פינס" לצד מישל גרציג והשתיים נדרשו להפגין את הידע שלהן בכדורגל. בעוד שמישל הייתה "באמת טובה", נטע עשתה פאדיחות

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם כאן במדור שמישל גרציג תחליף את נטע אלחמיסטר כפרזנטורית של מותג האופנה "טוונטיפורסבן" ובינתייים הן כיכבו בפרסומת חדשה לצידו של הזמר יונתן מרגי. מדובר בשיתוף פעולה יחיד מסוגו בין שתיים מנשות הכדורגלנים החזקות בישראל. על הסט, הדוגמניות השיבו על שאלות בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" וניסו להפגין את הידע שלהן בכדורגל.  

לשתיים יש כאמור לא מעט במשותף – שתיהן דוגמניות מצליחות ומפורסמות, יש להן בני זוג כדורגלנים (נטע נשואה כבר שלוש שנים לרמי גרשון ממכבי חיפה ואילו מישל התארסה לפני שלושה חודשים לשוער הטוב בעולם, טיבו קורטואה מריאל מדריד). מסתבר שמה שמבדיל ביניהן זה הידע שלהן בכדורגל. "בבוקר נכנסתי ודיברתי על המשחק של מכבי חיפה שהיה אתמוול", סיפרה מישל על מה הייתה השיחה ביניהן כשנכנסה לסט הצילומים ונטע שיתפה: "היא נתנה לי פרטים". 

מישל גרציג, נטע אלחמיסטר
מישל גרציג, נטע אלחמיסטר | צילום מסך מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"

"ידעתי שהיה משחק, ידעתי שהם ניצחו את אולימפיאקוס, וזהו. מפה האינפורמציה שמישל התחילה להעביר לי, זה היה מפתיע", הודתה מעצמת בגדי הים הישראלית. לאחר מכן, השיבו הדוגמניות על שאלון מיוחד לנשות הכדורגלנים: נטע ומישל נשאלו מי זכתה בליגת האלופות, נטע השיבה: "מכבי חיפה" ומישל נקרעה מצחוק. "אמאלה, איזה בושות אם אתם מעלים את זה אני שורפת אתכם" הזהירה את המראיין ותיקנה את הטעות שלה: "הקבוצה של טיבו כמובן והוא זכה להיות השוער מספר1 בעולם , ריאל מדריד", הבהירה נטע.

השאלות המשיכו לזרום:באיזו קבוצה משחק מסי? 
נטע: "ברצלונה".
מישל: "פ.ס.ז', אבל זה נכון הוא עבר לאחרונה אז אל תתקילו אותה". 

מאיזה מרחק בועטים פנדל?
שתיהן לא זכרו וביקשו אופציות. נטע בחרה 10 מטרים וכשהבינה שטעתה אמרה: "אין, הלך עליי. זהו 'אשת כדורגלן'. ממש". מנגד, מישל בחרה באופציה של 11 מטרים ונטע פירגנה: "מישל, את טובה. באמת!".

נטע אלחמיסטר, מישל גרציג
נטע אלחמיסטר, מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

מה שהרשים את המדור זה שנטע ידעה להשיב על השאלה מתי נבחרת ישראל שיחקה לאחרונה במונדיאל והבהירה: "1970".

לסיום, השתיים נשאלו מה זה נבדל, ונטע ענתה: "אני מרגישה במבחן, את לא מבינה איך אני בלחץ". נטע ומישל יחד הצליחו להסביר, ונטע אף חזרה על ההסבר פעמיים עבור מי שפספס.

ואיך לדעת בעלה רמי יגיב לריאיון: "גמורה, גמורה. אני אגרום לו לא לראות את השידור הזה. אגיד לו שנלמד על כדורגל קצת".

אנחנו כמובן נשמח לראות את אלחמיסטר כמה שיותר ביציע הכבוד של סמי עופר, בכל זאת, מדובר באחת מנשות הכדורגלנים הכי ותיקות כיום בליגת העל, ושיתוף הפעולה בינה לבין השגרירה שלנו בריאל מדריד, היה נהדר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי